אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

אנושיים: אחרי 14 ניצחונות, מכבי רעננה הפסידה לראשונה העונה

הריצה המטורפת של הקבוצה של אבנר יאור נעצרה במשחק ביתי מול הפועל גליל עליון/צפת. "לא חשבנו שנסיים את העונה במאזן 0:26, אבל אף אחד לא אוהב להפסיד", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 16.1.19 16:36

יום שלישי, ה-15 בינואר, ייזכר ככזה בו גילתה הליגה הלאומית בכדורסל שמכבי רעננה מורכבת משחקנים בשר ודם. הפסד ביתי 94:89 להפועל גליל עליון/צפת היה הראשון העונה של הקבוצה לעונת 2018/19 וקטע רצף היסטרי של 14 (!) ניצחונות רצופים. הפתיחה הייתה רחוקה מלבשר על הבאות כשרעננה עצרה את יריבתה על 12 נקודות בלבד, תוך שהיא קולעת כמות כפולה. ברבע השני המשיכה המארחת להרשים כשקלעה לא פחות מ-32 נקודות וירדה להפסקה ביתרון 40:56. ראשד מאדן (25 נק'), גוני יזרעאלי הוותיק ודי ג'יי שארפ, הבן של, היו בין האחראים העיקריים למהפך המרשים של האורחת במחצית השנייה, בה התאדתה רעננה בכל הקשור לחלק ההתקפי וקלעה 33 נק' בלבד – 13 ברבע השלישי, 20 באחרון. גקאמר גאלי (24 נק') ו-ווין לנגסטון (18) הובילו את רשימת הקלעים של רעננה. אוריאל טרוצקי ושגיב דוד (11 כ"א) וגיל בני (10) הוסיפו לזכות המפסידה.

"שתי המחציות בהחלט היו מנוגדות. אחרי שהובלנו ב-16 הפרש בראשונה ושיחקנו טוב מאוד מבחינה קבוצתית עם כמות אסיסטים גדולה ושליטה בריבאונד, בשנייה שיחקנו הרבה פחות יחד בהתקפה וגם ההגנה הייתה לא מרוכזת. מן הסתם זה השפיע אחד על השני ומנגד היריבה קלעה סלים חשובים ברגעי ההכרעה", סיכם המאמן אבנר יאור, שכהרגלו הודה בסיום לשחקניו על המאמץ הגדול שהשקיעו. "אני אף פעם לא אוהב להפסיד, אבל יחד עם זאת זה חלק מעונה ספורטיבית. החבר'ה שלנו מאוד מחוברים ואני מאמין שהם יידעו להתמודד עם כל סיטואציה לקראת ההמשך".

בתום 15 מחזורים מובילה רעננה בבטחה את טבלת הלאומית עם 29 נקודות – 14 ניצחונות לעומת הפסד בודד. בשל השביתה שהובילה לאיחור ניכר בפתיחת ליגת המשנה, בשבת שעברה גברה הקבוצה במשחק השלמה בחוץ על הפועל כפר סבא 100:105 ובשלישי הבא (מטרווסט, 19:30) תארח אותה לדרבי שרוני נוסף במסגרת הסיבוב השני ותנסה לשוב למסלול הניצחונות. רעננה תגיע להתמודדות כפייבוריטית ברורה שכן מדובר במפגש קצוות. נועלת הטבלה, אותה מאמן הוד בן הרצל, ניצחה שלוש פעמים בלבד ב-14 מחזורים ועוד לפני המשחק מול המוליכה תארח מחר (שבת, 20:30) למשחק השלמה את אליצור יבנה. לקראת ההתמודדות הבהיר יאור כי למיקום בטבלה אין מבחינתו כל חשיבות: "אנחנו אף פעם לא מסתכלים מה קורה בטבלה וזה לא מעניין אותנו", אמר. "אנחנו מכבדים את כולם, אבל מגיעים עם המטרות שלנו ורוצים לחזור לנצח".

"לא חשבנו שנסיים את העונה במאזן 0:26, אבל אף אחד לא אוהב להפסיד. גם גולדן סטייט הגדולה לא עשתה עונה מושלמת", התנחמה במקצת היו"ר זיוה לב דגן, שעה שנתלתה באילנות גבוהים. "אנחנו ממשיכים בדרכנו צעד אחר צעד ונלמד מההפסד הזה להמשך, כפי שלמדנו גם מהניצחונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר