פן ושרף. צילום: רפאל בן עזרא

הושלמה תמונת הזרות במכבי רעננה: אדוארדס וגוס חתמו, פן תמשיך

הקבוצה של לירון שרף עושה מאמצים להשלים את הסגל לקראת העונה הבאה: “הבאנו שחקניות מוכשרות ובעלות ניסיון אירופי ואני מקווה שבעתיד גם נוכל לומר שהן סוג של גניבה”

פורסם בתאריך: 22.6.17 12:27

ליגת העל בכדורסל נשים תתרחב בעונה הקרובה לעשר קבוצות, כשאת מקומן של הפועל פתח תקוה והפועל מעגן מיכאל/זיכרון יעקב, יתפסו אלופת הליגה הלאומית אליצור נוה דוד רמלה, בני יהודה תל אביב והפועל רוני פתח תקוה (הקבוצה השנייה של המועדון מאם המושבות). במכבי רעננה, מההפתעות הנעימות של העונה החולפת, כבר עובדים במרץ על הרכבת הסגל, כשבימים האחרונים השלימה הקבוצה את מצבת השחקניות הזרות. כריזמה פן (26, 1.88 מטר), מהעוגנים החשובים של הקבוצה (עם ממוצעים מרשימים של 15.8 נקודות ו־10.3 ריבאונדים), תמשיך לעונה נוספת, כשאריאל אדוארדס ובריה גוס יחליפו את אשלי האוטס וג’אדה פיין. אדוארדס (25, 1.90 מטר), היא פורוורדית בוגרת אוניברסיטת פנסילבניה סטייט, שבשנים האחרונות שיחקה בליגות בספרד וארגנטינה. קבוצתה האחרונה היתה אורבס הארגנטינאית, במסגרתה היא רשמה 16.1 נקודות ו־7.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. לגוס (26, 1.78 מטר), רזומה שכולל בין השאר את אוניברסיטת קנטקי וקבוצת הייביקן פונטבה בפינלנד, אותה הובילה בעונה החולפת לתואר האליפות עם 18.6 נקודות בממוצע למשחק והוכתרה כזרה המצטיינת של הליגה. לצד פן, צפויות להישאר בקבוצה הצעירות שיר תירוש, יערה יצחקי, שלי סירקיס וסער דגן.

“הבאנו שחקניות מוכשרות ובעלות ניסיון אירופי ואני מקווה שבעתיד גם נוכל לומר שהן סוג של גניבה”, הרחיב לירון שרף, מאמן מכבי רעננה, שיפתח עונה שנייה על הקווים, “בכל הנוגע לשחקניות הזרות סגרנו את הקצוות מהר מאוד, ועכשיו אנחנו מתקדמים בגזרה המקומית. הצלחנו לשמור על מרבית הבסיס הישראלי שלנו, ומשחקניות כמו יערה ושיר אני מצפה להיות שחקניות מובילות ולתפוס פיקוד. בכל אופן, השאיפה היא לסיים את סגירת הסגל תוך פרק זמן של שבועיים”. ביום שני נערכה פגישה עם הקפטנית ליהי דורון, שעדכנה: “היתה פגישה מוצלחת, מכבי רעננה היא כמו בית בשבילי. עדיין לא התקבלו החלטות, ושיהיה מה לעדכן נעשה זאת”.

מי שעוד עתידה לחבור לסגל היא מורן ספיר (21, 1.68 מטר), שגדלה בקבוצות הצעירות של מכבי רעננה, ומשם נדדה בין השאר להפועל ראשון לציון, אליצור תל אביב ואליצור חולון. חתימה רשמית צפויה עם חזרתה של השחקנית מחו”ל. מועמדת נוספת להצטרף היא שירה בן דוד (18, 1.83 מטר), ששיחקה בעונה האחרונה באקדמיית וינגייט. “אנחנו נפרדים מליעד אורבך, הילה מימון, הדר לוי ודור סער, ומודים להן על תרומתן”, הוסיף שרף, והתייחס גם לחזון לעונה הקרובה: “המטרה היא לגבש קבוצה רעבה, אגרסיבית ונחושה, שתצליח לעמוד במבחן העונה השנייה בליגת העל ותעשה עוד קפיצת מדרגה. כולנו מודעים לכך שהליגה הולכת להיות קשה וחזקה יותר, ולמרות שהתקציב שלנו הוא מהיותר נמוכים, אנחנו נרצה לכל הפחות לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה. אני סומך על השחקניות שנמצאות כאן, ומאמין שמדובר ביעד אפשרי”.

יואב מזרחי, יו”ר מכבי רעננה, סיכם: “ההכנות לעונה הבאה בעיצומן. ההיצע של השחקניות הישראליות אינו נרחב, כשמכך מרוויחות שחקניות הבית שלנו שיוכלו להתחשל ולרכוש עוד ניסיון. אנחנו רוצים ושואפים להתברג בין הטובות בליגה ולתת פייט בכל משחק. אני מקווה שנוכל להשתדרג בנוגע לתקציב שאנחנו מקבלים מהעירייה וזו תהיה הצלחה של כולנו, לטובת שוחרי הספורט בעיר”.
פתיחת אימוני הקבוצה מתוכננת לאמצע חודש ספטמבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר