היום הגדול של יוג'ין אנסה. צילום: מעיין קריסי
היום הגדול של יוג'ין אנסה. צילום: מעיין קריסי

רכש מנצח: 1:3 גדול להפועל רעננה על הפועל באר שבע, צמד לאנסה

ניצחון ענק למנחם קורצקי ושחקניו מול האלופה היוצאת. האורחת עלתה ליתרון משער שנכבש בנבדל ברור, אך צמד של הרכש מבית"ר תל אביב רמלה ושער נוסף של אור דסה סידרו מרווח ביטחון מהקו האדום

פורסם בתאריך: 26.1.19 20:21

לאורך כל העונה מחפש מנחם קורצקי פתרונות לחלק ההתקפי שלו, שלא מרבה לכבוש. בדיוק בשביל המטרה הזו הוחתם לאחרונה החלוץ יוג'ין אנסה מבית"ר תל אביב רמלה, שהיום (שבת) סידר להפועל רעננה שלוש נקודות חשובות ומפתיעות עם ניצחון 1:3 על הפועל באר שבע באצטדיון רמת גן.

הפתיחה לא בישרה על הבאות, כשהקבוצה של ברק בכר כבשה כבר בדקה העשירית. אורן ביטון הגביה כדור חופשי וחנן ממן נגח פנימה מעמדת נבדל ברורה, בה היו נמצאים לא פחות מארבעה שחקנים של האלופה. הקוון נותר עם הדגל למטה והשער אושר, 0:1.

המחצית השניה הייתה כולה של רעננה ושל אנסה. בדקה ה-66 הוא המשיך רוחב של כרם ארשיד לרשת הגבוהה, כובש שער בכורה בליגת העל ובקבוצתו החדשה, 1:1. 11 דקות אחר כך קיבל אנסה כדור מאור דסה ובמבצע אישי השאיר אבק לבן ביטון, סובב לפינה הרחוקה והשלים מהפך, 1:2. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ניצל דסה טעות של שיר צדק, דהר עד השער וסגר עניין מול אריאל הרוש, 1:3 בסיום. ניצחון ענק של רעננה, שמקרב אותה עוד צעד לעבר אמצע הטבלה.

אנסה בטירוף. צילום: מעיין קריסי

אנסה בטירוף. צילום: מעיין קריסי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר