אור דסה. צילום: מעיין קריסי
אור דסה. צילום: מעיין קריסי

דסה: "עדיין לא הבטחנו את המקום שלנו, הלחץ ישתחרר כשנישאר"

הפועל רעננה הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה בניצחון על באר שבע. אור דסה התייחס לטעות השיפוט הקשה: "אבל אולי במשחק שיש בו פחות קהל ופחות לחץ קל יותר לשרוק נגד רעננה"

פורסם בתאריך: 30.1.19 14:20

כנראה שלא משנה כמה יספידו את הפועל רעננה, הנציגה הצנועה מהשרון לא מתכוונת לוותר על מקומה בליגת העל. לפני כחודשיים הובסה הקבוצה 3:0 בידי הפועל חיפה, מה שגרם לבעלים אשר אלון לצאת בהצהרות פומביות על חשש כבד מנשירה לליגה הלאומית, אבל כנראה שהזעזוע עשה את שלו. מאז אותה תבוסה קיימה רעננה שבעה משחקי ליגה ונוצחה רק פעם אחת – הפסד מובן לשליטה הבלתי מעורערת של הליגה והאלופה שבדרך, מכבי תל אביב. לאחר שסיימה בתיקו ללא שערים מול נציגות החלק העליון בני יהודה ומכבי חיפה, הגיע הבונוס האמיתי בדמות 1:3 מרשים על האלופה המכהנת הפועל באר שבע.

מי שגרפו את עיקר השבחים הם חלוץ הרכש יוג'ין אנסה, עם צמד במשחקו השלישי בלבד בליגת העל, והקשר המוכשר אור דסה, שהפך בן בית במועדון אליו הצטרף בחלון ההעברות בינואר בשנה שעברה. דסה, שעלה כמחליף ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, הספיק לבשל את השער השני ולכבוש את השלישי בתוספת הזמן – שהיה גם שערו השלישי העונה, אחד יותר מסך שערי הליגה שלו בכל העונה שעברה. "אנחנו צריכים להבין את המקום שלנו וקודם כל להיות קבוצה חזקה בהגנה שלא סופגת שערים קלים”, אמר דסה. “בנוסף אני שמח שהגיעו שחקנים טובים שתרמו מאוד לקבוצה".

כזכור, רעננה אמנם ספגה שער שעונה להגדרה "קל", אך כזה שהובקע מנבדל ברור של ארבעה שחקנים. "אני לא מתעסק בשופטים, אבל אולי במשחק שיש בו פחות קהל ופחות לחץ קל יותר לשרוק נגד רעננה", הוסיף דסה. "אני שמח שיצאנו מזה". בשני המשחקים האחרונים לא פתח דסה בהרכב, אך קיבל זאת בהבנה וברגע שקיבל את הצ'אנס מיהר להחזיר במגרש. "זו החלטה של המאמן ואין לי בעיה איתה. עשיתי מה שצריך והוכחתי את עצמי", הוא אומר. "טוב לי מאוד ברעננה. יש כאן קבוצה מאוד מגובשת ושמחה וזה הכי חשוב". כמי שגדל במכבי תל אביב ואחיו עדיין משחק בה (אם כי כנראה יעזוב לחו"ל), נהנה דסה לראות מהצד את ההצלחה הצהובה של הקבוצה ממנה הושאל לרעננה. "אני שמח על כל הצלחה של מכבי, כל ניצחון וכל תואר בו יזכו", אמר דסה. "בסופו של דבר זה המועדון שאני חוזר אליו, אני משחק בו מגיל 14 ונשארתי אוהד שלו. כל הצלחה שלהם היא גם הצלחה שלי".

בעקבות הניצחון עלתה רעננה למקום התשיעי ופתחה פער משמעותי של 9 נקודות מהקו האדום, כשבמאזנה 24 נקודות. מהפלייאוף העליון, אגב, היא במרחק 5 נקודות בלבד. בשבת (16:00) תתארח הקבוצה אצל מכבי פתח תקוה, לה שלוש נקודות פחות. "המשחק הזה חשוב אפילו יותר מהמשחק מול באר שבע, כי אלה הקבוצות ברמה שלנו ואיתן אנחנו צריכים להתמודד", סיכם דסה. "מנחם קורצקי יעשה את ההתאמות ונגיע מוכנים. עדיין לא הבטחנו את המקום שלנו והלחץ ישתחרר סופית כשנישאר בליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר