דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא
דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא

ביום רביעי: רעננה תפתח את האימונים בהפנינג מיוחד לאוהדים

הגרלות, בלונים, קרטיבים ומוזיקה, זה מה שמחכה לאוהדים שיגיעו לאימון הפתיחה של הקבוצה מהשרון. פורסמו מחירי המנויים לעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 23.6.17 15:19

ביום רביעי הקרוב תפתח הפועל רעננה את אימוניה במגרש האימונים ברעננה. האימון יהיה פתוח לאוהדים וייערך בו הפנינג מיוחד הכולל הגרלות, בלונים, קרטיבים ומוזיקה. לאחר מחנה האימונים, קבוצה תעבור רשמית למתחם החדש.

במועדון התחילו השבוע במכירת המנויים לעונה הבאה. המחירים עד ל-20.8 יעמדו על 405 שקלים למבוגר ו-205 לילד/נוער/חייל. החל מה-21.8 המחירים יעלו ויעמדו על 455 שקלים למבוגר ו־255 לילד/נער/חייל.

גיא סולומון, ששימש בעונה שעברה כמאמן השוערים של בית”ר ירושלים, יחליף את עמי גניש בתפקיד. “עוד לא חתמתי אבל זה עניין פורמלי”, סיפר השבוע סולומון. “אני שמח על הצטרפותי לרעננה, המקום בו התחלתי את הקריירה שלי. אני חוזר למקום שאני מאוד אוהב, אני מאוד קשור לאנשים ברעננה ולבעלים אשר אלון. ברמה האישית המטרה היא להמשיך לקדם שוערים”.

גם בכל הנוגע למגרש האימונים של המועדון ישנה התקדמות. בעיריית רעננה החליטו להשקיע לקראת העונה הקרובה ולבצע שיפוץ כולל במתחם. בעוד כשבוע המתחם צפוי להתחדש במשרדי הנהלה חדשים, מועדון שחקנים שכולל חדרי הלבשה חדשים וחדר מאמנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר