מנחם קורצקי. צילום אילן אסייג
מנחם קורצקי. צילום אילן אסייג

קורצקי: "אני לא חושב על הפלייאוף העליון, המטרה היא לברוח מהתחתית"

הפועל רעננה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, אך המאמן מנחם קורצקי לא מסמן מטרות גבוהות. עידו דוידוב מרמת השרון הצטרף לקבוצה, טל איילה עבר להפועל רמת גן

פורסם בתאריך: 6.2.19 14:54

הפועל רעננה ממשיכה ללעוג לתחזיות המוקדמות ומשייטת לעונה נוספת בליגת העל. החבר'ה של מנחם קורצקי אמנם היו רחוקים מלהרשים (יחד עם 30 רעננים פלוס תוף ובלון) אבל קשה להתעלם ממבחן התוצאה. התיקו 1:1 מול מכבי פתח תקוה השלים רצף של חמישה משחקים ללא הפסד והבליט פעם נוספות את יכולותיו של החלוץ יוג'יו אנסה, עם שער שלישי בשני משחקים. עם קצת יותר דיוק, אגב, היה אנסה כובש פעמיים עוד במחצית הראשונה.

"לפעמים מחפשים שחקני חיזוק בכל העולם והדברים הטובים נמצאים ממש לידינו", התייחס קורצקי לחלוץ הרכש מבית"ר תל אביב רמלה. "זה שחקן שרצינו אותו כבר בעונה שעברה ובתחילת העונה הנוכחית. אז זה לא צלח, אבל אני שמח שהצלחנו בסופו של דבר להביא אותו והוא עוזר לנו מאוד. חשוב לציין שזה לא רק אנסה, אלא גם שחקנים צעירים שמקבלים את הבמה, מוכיחים שהם שווים הרכב ויוצרים לי בעיות חיוביות". הבעיות החיוביות מהן סובל קורצקי מציבות את רעננה במקום העשירי עם 25 נקודות ובמציאות המוזרה של ליגת העל סיכוייה להשתחל ברגע האחרון לפלייאוף העליון גבוהים יותר מסכנת הירידה ללאומית. רגע לפני תום מועד ההעברות התחזקה הקבוצה בבלם הצרפתי ממוצא קמרוני טדי מזנגה בן ה-28, שחתם עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר טל איילה שוחרר מהקבוצה וחתם בהפועל רמת גן, בעוד שחלוץ הפועל רמת השרון, עידו דוידוב, הצטרף.

"היינו צריכים לקחת שלוש נקודות במשחק האחרון", הוסיף המאמן. "אני מאוכזב מהתוצאה כי הגענו למצבים, שלטנו במשחק ולא נשברנו למרות שספגנו גול בדקה קריטית. זה קורה בכדורגל ואי אפשר לנעול הרמטית את מצבי ההבקעה של היריבה, בעיקר כשמדובר בבעיטות מרחוק, אבל כל הכבוד לשחקנים שחזרו מפיגור. אני מרגיש טוב את הקבוצה שלי, השחקנים יודעים מה אני דורש מהם ומחוברים מקצועית וחברתית וכולם רואים שיש מגמת שיפור. אני שמח שכל זה מגיע גם עם תוצאות, אבל אסור לנו להסתנוור. הליגה צפופה מאוד ואנחנו כל הזמן מסתכלים על הקבוצות מתחתינו. אני לא חושב על הפלייאוף העליון והמטרה היא לברוח מהתחתית ולהציג כדורגל טוב".

המגן השמאלי ירדן כהן, שמרשים מתחילת העונה ואט אט תפס מקום של קבע בהרכב, הוסיף: "היינו טובים יותר ממכבי פתח תקוה והגיע לנו לנצח, אבל אני שמח גם על הנקודה. מבחינה אישית עבדתי קשה כדי לשחק ואני מקווה להמשיך לספק את הסחורה. בליגה הזו כל משחק יכול לקדם אותך למעלה או להוריד אותך למטה. נכון שאשדוד הפסידה והתרחקנו ממנה, אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ומסתכלים רק על עצמנו". מחר (שבת, 18:15) תנסה רעננה להמשיך ברצף החיובי נטול ההפסדים ולהתקרב משמעותית לחלק העליון של הטבלה, כשתצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר