יובל שבתאי. צילום: צלמוס
יובל שבתאי. צילום: צלמוס

יובל שבתאי הוא לא כאחד האדם

איכשהו, מבלי להתכוון, יובל שבתאי הפך לשחקן שמזוהה מאוד עם הפועל רעננה, לכן היה לי קשה לראות אותו מוחלף נגדנו במחצית בשבת. אולי הגיע הזמן שאשר אלון יחתים אותו על חוזה לכל החיים

פורסם בתאריך: 6.2.19 15:04

כדי ששחקן יהפוך להיות סמל של הפועל רעננה צריכים להתרחש יותר מדי צירופי מקרים. הרי איזה משיגנע ירצה לקשור את גורלו עם מועדון נטול יומרות ולהצהיר 'זה ביתי, אני כאן עד שאתלה את הנעליים'? בלי שום כוונת מכוון, הפועל רעננה גילתה לפני כמה שנים שיובל שבתאי הוא אחד כזה.

כשהוא אי שם לקראת סיום העשור השלישי של חייו, כשהקריירה שלו מדשדשת בין עכו תחתית להפועל חיפה מרכז, הוא חתם אצל אשר אלון. די מהר התברר שלא מדובר רק בשחקן הרכב, אלא גם בבינגו אנושי: בחור שמעביר את שעות הבוקר בלימודים לתואר ולא פחות חשוב מכך בפרמטרים של שחקני כדורגל – גבר שבגברים. כשהפועל ב"ש פנתה אליו בדרכים לא כל כך מקובלות, אשר אלון רתח ושלח את שבתאי אל מחוץ לסגל באמצע העונה. האישיות הייחודית של שבתאי גרמה לבעלים ולמאמן אחרי שבוע אחד בלבד להבין שיש להם פה עסק עם מקצוען ומאענטש. למרות שהיה חתום כבר אצל האלופה לעונה הבאה, שבתאי לא פסח על שום ספרינט באימונים והגיע לכל משחק בצניעות מפליאה.

כשסיים את האפיזודה הקצרה והמייבשת בבירת הנגב הוא חזר בלי לחשוב פעמיים לבית בפנינת השרון, אלא שהחוזה המשודרג שקיבל מאשר אלון היה קצת כבד על המועדון ותוך זמן קצר שוחרר בשנית. הפעם, זה היה לטובת חוזה מפנק של 3 שנים בסכומים מרשימים אצל הלוזונים באם המושבות. חוזה, אגב, ששבתאי השיג בעצמו ככדורגלן היחיד בשתי הליגות המקצועניות שלא משתמש בשורותיו של סוכן. אלא שאלישע לוי לא כל כך החזיק ממנו והודיע לו שהוא לא בתוכניות לעונה הקרובה. הגעתו של גיא לוזון החזירה את שבתאי לחיים והוא זכה לפתוח בהרכב נגד רעננה בשבת האחרונה. לא יודע מה היה יותר כואב עבורי לראות מהצד – את חצי שנת הייבוש שלו ביציע או את העובדה ששבתאי הוחלף בשבת כאחד האדם כבר במחצית, וזה לא היה בגלל שרעננה פנתה אליו בירידה לחדרי ההלבשה עם הצעת לחוזה חדש. היא גם לא עשתה את זה עד תום מועד ההעברות השבוע.

יובל שבתאי הוא לא כאחד האדם והפועל רעננה היא לא כאחד המועדונים. ביום שאשר אלון יסכים עם הקביעה הזאת הוא לא רק יחתים את יובל שבתאי על חוזה לכל החיים, אלא גם יתגאה בה כפי שהוא גאה באקזיט שעשה על טוני וואקמה ומוחמד עלי קמארה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר