עם סיכוי קטן לפלייאוף העליון: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את חדרה

שער של קייס גאנם סידר למנחם קורצקי שלוש נקודות חשובות, שהרחיקו את רעננה שבע נקודות מהקו האדום. הקבוצה של קורצקי עוד יכולה להשתחל לשישייה הראשונה

פורסם בתאריך: 3.3.19 21:05

הפועל רעננה, שרצתה בסך הכל לשרוד בליגה, מוצאת עצמה 90 דקות לתום העונה הסדירה עם סיכוי, אמנם קטן, להגיע לפלייאוף העליון, לאחר שגברה הערב (ראשון) 0:1 בביתה על הפועל חדרה. רעננה הייתה טובה הרבה יותר מיריבתה ולחצה במחצית הראשונה על השער של אוסטין אג'ידה. אור דסה חייב היה לתרגם את זה ליתרון בדקה ה-21 כשקיבל כדור טוב מעדי נמני, אבל בעט מקרוב חלש לידיו של אג'ידה.

בדקה ה-45 באה רעננה על שכרה. דסה איבד כדור, עליו השתלט קייס גאנם ובעט נהדר לפינה הרחוקה, 0:1. גאנם יכול היה להכפיל שמונה דקות לסיום עם נגיחה מסוכנת, אבל החמיץ. דובב גבאי כמעט איזן בכדור חופשי מ-20 מ' בתוספת הזמן, אבל אסף צור הדף נהדר ושמר על הניצחון היקר.

בעקבות הניצחון התרחקה רעננה שבע נקודות ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום, כשאמתחתה 29 נקודות. במחזור הבא, האחרון בליגה הסדירה, תתארח רעננה אצל הפועל חיפה. מנחם קורצקי ושחקניו צריכים קודם שחיפה לא תנצח מחר את באר שבע, כדי לשמור על סיכוי להשתחל לשישייה האחרונה במחזור האחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר