אור דסה. צילום: מעיין קריסי
אור דסה. צילום: מעיין קריסי

הם מאמינים: התסריט שיעלה את הפועל רעננה לפלייאוף העליון

קבוצת תחתית? בסוף הם יגיעו לאירופה. אמנם הסיכויים לכך לא גבוהים, אך הקבוצה של מנחם קורצקי תוכל להשתחל מחר (שבת) לשישייה הראשונה. “זה ייחשב הישג יפה למועדון”, אמר אור דסה

פורסם בתאריך: 6.3.19 14:26

בחלומותיה הוורודים ביותר לא דמיינה הפועל רעננה שתגיע למחזור הנעילה של העונה הסדירה עם סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון. נכון, הסיכויים אמנם לא גבוהים, אבל מי דמיין תסריט שכזה עבור קבוצה שכבר שנים מקוטלגת כיורדת בטוחה ולועגת לכל התחזיות? שער הניצחון היקר של קייס גאנם מול חדרה – הרביעי שלו העונה – הציב את רעננה במקום ה-10 עם 29 נקודות והפרש שערים שלילי של 18 שערי זכות מול 28 שערי חובה.

בשבת (20:30, סמי עופר) תתארח רעננה אצל הפועל חיפה, לה רק שתי נקודות יותר לאחר שכשלה השבוע בבאר שבע ונוצחה 2:0. התסריט המורכב שיקפיץ את רעננה ברגע האחרון למקום השישי ומן הסתם יבטיח לה כבר בשבת עונה נוספת בליגת העל, מחייב את השחקנים של מנחם קורצקי קודם כל לנצח את חיפה ולהתפלל במקביל לתוצאות רצויות בשלושה מגרשים שונים (רצוי להיעזר במחשבונים) – הפסד של הפועל חדרה למכבי נתניה ואיבוד נקודות של קריית שמונה מול מכבי חיפה ושל בית”ר ירושלים מול הפועל תל אביב. קלוש, אך לא בלתי אפשרי.

"אוטומטית אחרי הניצחון כבר התחלנו לבדוק איזה משחקם יש ומה הסיכויים. נחמד שפתאום יש לנו סיכוי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון וזה ייחשב הישג יפה למועדון, אבל אנחנו חושבים קודם כל איך להתרחק כמה שיותר מהקו האדום כי עדיין לא יצאנו מאזור הסכנה", הבהיר הקשר אור דסה, שרשם החמצה גדולה מול חדרה והודה בהמשך לגאנם על כך שלא עלתה לקבוצתם באיבוד נקודות. "תמיד טוב שיש לנו גם שאיפות למעלה וכבר תקופה ארוכה שאנחנו במגמת שיפור ונראים טוב, גם אם בחלק מהמשחקים הפסדנו ולא תמיד הכדורים נכנסו".

דסה, שבמאזנו העונה שלושה שערים ובישול אחד, מרוצה מההתקדמות גם ברמה האישית. "אני שמח שאני תורם להפועל רעננה ועושה כמיטב יכולתי עבור הקבוצה", אמר. בעונה הבאה צפוי דסה לפתוח את האימונים בשורות מכבי תל אביב, ממנה הוא מושאל, אך הוא לא פוסל אפשרות שימשיך בקבוצה הצנועה מהשרון. "מדובר במועדון שמאוד תומך בי ועוזר לי", הוא מפרגן. "אני רוצה להגיע למכבי הכי מוכן שאני יכול, אבל אם תהיה אפשרות להשאלה נוספת אשמח לשחק היכן שטוב לי". ההתקפה של רעננה, שגם כך אינה מהמשובחות, ספגה מכה לא פשוטה בעקבות פציעתו של החלוץ יוג'ין אנסה, שסובל מקרע ברצועה הצדית בברך. אנסה, שנעדר מול חדרה, יחמיץ גם את תחילת הפלייאוף, העליון או התחתון, ויעבור טיפולים אינטנסיביים כדי לנסות ולהכשירו לישורת האחרונה של העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר