שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי
שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי

ירדן כהן: "חשוב מאוד להפועל רעננה להמשיך לשחק בליגת העל"

הפועל רעננה אמנם לא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון (לא מעט בגלל טעויות שיפוט), אך המגן, שכבש שער בכורה נפלא בבוגרים, קרוב לסמן עם קבוצתו עוד עונה חיובית

פורסם בתאריך: 13.3.19 13:53

לפעמים נדמה שבכל פעם שמורידים את הפועל רעננה ליגה עוד בטרם החלה העונה, הדבר מדרבן את שחקניה לסיים במקום גבוה עוד יותר. בשבת שעברה היא אפילו הייתה שותפה לסיכוי הקלוש להשתחל לפלייאוף העליון, אבל למרות שלא עמדה במשימה, התיקו 2:2 בחוץ מול הפועל חיפה קירב אותה להשלמת המשימה מוקדם מן הצפוי ובנוסף גרר את היריבה (מחזיקת הגביע למי ששכח) יחד איתה לפלייאוף התחתון. מי שזכה למירב המחמאות הוא ירדן כהן, שבדקה ה-73 הניף את רגל ימין – לא דבר מובן מאליו כשמדובר במגן שמאלי – ומ-20 מטרים שיגר אל בין החיבורים את שער השוויון שהיה גם שער הבכורה שלו העונה.

"האמת שלא תכננתי את זה. בדרך כלל אני בועט בשמאל וכדור כזה ברגל ימין הוא בהחלט הפתעה", צחק כהן. "היה כיף להיות חלק ממשחק שהיה בו לחץ חיובי עם סיכוי לפלייאוף עליון. חבל שלא ניצחנו כי אני חושב שהגיע לנו". בצד החיובי פחות, הזכיר כהן את השער שנפסל שלא בצדק מרגלי כרם ארשיד ושריקה לפנדל לטובת רעננה שלא נשמעה. "הנקודה אמנם חשובה למאבקים בתחתית, אבל למרות שכבר התרגלנו לטעויות שיפוט מבאס שתמיד הן נגדנו”, אמר. עבור כהן, שיחגוג בסוף החודש יום הולדת 22, זו העונה הרביעית במדי רעננה והשלישית בה הוא נמנה עם סגל הבוגרים. שנת הפריצה הנוכחית כוללת 18 הופעות ליגה, כשבראשונה נכנס כמחליף וב-17 האחרות פתח בהרכב והשלים 90 דקות. בנוסף הפך לחלק בלתי נפרד מהנבחרת הצעירה. "קיבלתי הזדמנויות בעבר אבל המגן עמנואל אמבולה (עזב לסכנין בחלון ההעברות, א"ב) שיחק לפני. השנה אני מקבל את הקרדיט ושמח לתקוע יתד בהרכב", התייחס כהן להישג האישי ועבר לזה הקבוצתי: “אנחנו כבר רגילים שבכל עונה אומרים מהתחלה שאנחנו יורדת בטוחה, אבל שמחים בכל פעם להפתיע את כולם ולהציג כדורגל טוב. חשוב מאוד למועדון להמשיך לשחק בליגת העל".

את העונה הסדירה סיימה רעננה במקום ה-10 עם 30 נקודות, מרחק שמונה נקודות ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום. אגב, שתי הקבוצות חולקות בתואר המפוקפק "ההתקפה החלשה בליגה" עם 20 שערי זכות בלבד כ"א. בשבת (18:00, אצטדיון רמת גן) תפתח הקבוצה את משחקי הפלייאוף התחתון כשתארח את האחרונה בטבלה, בני סכנין, שכבר עם רגל וחצי בלאומית. החלוץ הפצוע יוג'ין אנסה ימשיך להיעדר. "כבר קרו דברים מעולם ואי אפשר לנוח על זרי הדפנה, אנחנו עדיין בסכנה ולא יכולים להוריד את הרגל מהגז", הבהיר ירדן כהן. "סכנין היא חיה פצועה ואי אפשר לדעת איך תגיע. אנחנו צריכים להתכונן טוב, להמשיך בדרך שלנו ולהתקדם ממשחק למשחק כדי להבטיח את ההישארות".

שגיא דרור: "בהפועל רעננה לא האמינו בי"

במקביל להצלחות של הפועל רעננה בתקופה האחרונה, רושם יוצא מחלקת הנוער של המועדון, שגיא דרור, תקופה מצוינת גם הוא. הקשר של הפועל פתח תקוה מהלאומית, שעזב את רעננה במהלך העונה שעברה, כבש בשישי שעבר את שערו השביעי העונה, כאשר הוא הוסיף העונה עוד שני בישולים. "לא קיבלתי בהפועל רעננה מספיק הזדמנויות, לא האמינו בי והתאכזבתי", אומר הקשר השבוע בראיון שקיים לעיתון "מלאבס".

לאחר שנתיים ברעננה בהן גירד פה ושם שאריות כמחליף (“כבשתי שער ניצחון בגביע הטוטו מול כפר סבא בדקה ה-90, אבל עם המזל שלי אף אחד לא צילם אותו”, הוא נזכר בחיוך השבוע), עבר דרור לבית”ר תל אביב רמלה של עמיר תורג’מן. את העונה סיים עם שלושה שערים, כשהפעם מיעוט הדקות נבע בשל פציעות מרובות. דודו אברהם החזיר אותו לשורות רעננה, אך כידוע פוטר בשלב מוקדם ועם עזיבתו התאדו גם סיכוייו של דרור לראות דשא. “במשך חצי שנה הרגשתי כמו אוויר”, הוא מודה. “מנחם קורצקי דווקא מפרגן לי, אבל לדעתי זה הגיע מכיוון ההנהלה. אשר אלון פשוט לא ספר אותי”. כשמאס בדמיון לאוויר, ערק דרור באמצע העונה שעברה להפועל עפולה של אופיר חיים, שלדבריו “החייה לי את הקריירה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר