שחקניות רעננה בדרך לתואר. צילום: דפנה ליביס
שחקניות רעננה בדרך לתואר. צילום: דפנה ליביס

עצמה רעננה רפטורס מחזיקת הגביע: "אני גאה בקבוצה"

שחקניות הרוגבי המקומיות של המאמנת ליאת גלר ניצחו כל הדרך אל התואר, בטורניר שנערך בוינגייט. "הייתה חוויה נהדרת, שיחקנו יפה וקבוצתי", אמרה השחקנית מיכל טרבולוס

פורסם בתאריך: 20.3.19 16:13

קבוצת רוגבי הנשים של 'עצמה רעננה רפטורס', שזכתה לאחרונה באליפות היסטורית, הוסיפה תואר יוקרתי נוסף לארון הצנוע עם הזכייה בגביע המדינה לשנת 2019 שנערך בשיטת round robin (כולן נגד כולן). ארבעה משחקים קיימה הרפטורס בשיטה האמורה וניצחה בכולם – את היריבות מחיפה וגליל עליון הביסה ללא תנאי – 7:43 ו-0:45 בהתאמה ובנוסף גברה במשחקים צמודים יותר על קבוצות מתל אביב (10:17) ומרחובות (7:17).

כל המשחקים נערכו ביום מרוכז במכון וינגייט. אותו יום, במקרה או שלא, היה גם יום האישה הבינלאומי. הקפטנית עמית אהרון נבחרה ל-MVP של הטורניר והתכבדה כמובן להניף את הגביע. "אני גאה בקבוצה, השחקניות נתנו מעל ומעבר והיה חשוב לנו לנצח את כל המשחקים כדי לא להיכנס לשקלול של נקודות", אמרה מאמנת רעננה, ליאת גלר. "עמדנו ביעד והשגנו את הגביע".

אלא שהחגיגה הרעננית ממש לא הסתיימה רק בגביע. ליאת קוגון, בת זוגה של המאמנת גלר והספרינטרית של הקבוצה, חגגה יום הולדת במקביל לזכייה. בשלושת החודשים האחרונים היא שיחקה רוגבי 15 בליגה החזקה באירלנד והטורניר בוינגייט הוא הראשון בו נטלה חלק מאז שבה ארצה. "היה כיף לחזור ולראות את ההתקדמות של הבנות", מספרת קוגון ומוסיפה שחגיגות יום ההולדת-גביע כללו צפייה קבוצתית בלופ במשחקי הטורניר. "מה זאת אומרת? ניצחנו בכל המשחקים וכולן רצו לראות איזה יופי הן שיחקו", היא צוחקת.

הקפטנית עמית אהרון עם הגביע. צילום: דפנה ליביס

הקפטנית עמית אהרון עם הגביע. צילום: דפנה ליביס

עוד אחת שהמעמד היה מרגש במיוחד עבורה היא השחקנית מיכל טרבולוס, המכונה 'טי-רקס'. אחיינה הקטן הגיע לצפות בטורניר כשהוא מחופש לאותו דינוזאור ויחד עם בני משפחה וחברים ראה את דודתו זוכה בתואר. "הייתה חוויה נהדרת, שיחקנו יפה וקבוצתי, שמרנו על יציבות לכל אורך הטורניר וכל הקבוצות נהנו מרוגבי איכותי", היא מסכמת. מירי שלו, מנכ"לית מרכז הספורט 'עצמה' המסייע לקבוצה, הוסיפה: "אני מברכת את הקבוצה על ההישג המדהים ובטוחה שהמועדון ימשיך לצבור תארים רבים בהמשך הדרך".

כאן המקום לציין שרעננה רפטורס זוכה לייצוג מכובד בנבחרת הלאומית של ישראל, כשארבע שחקניות מתוך 12 משחקות בשורותיה – הקפטנית אהרון, דבי מסרי, זוהר תבורי ולילי ווסר. שחקניות הנבחרת לא ימשיכו עם רעננה בטורנירים הקרובים ויתמקדו כעת במשימה הלאומית הבאה – שני טורנירים של אליפות אירופה דרג א' שייערכו בקיץ בהונגריה ובפורטוגל. קודם לכן תקיים הנבחרת טורניר הכנה בצרפת. בהיעדרן, צפויות מספר שחקניות חדשות שהצטרפו לקבוצה לקבל את ההזדמנות ולצבור ניסיון.

מחזיקות הגביע. צילום: דפנה ליביס

מחזיקות הגביע. צילום: דפנה ליביס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר