אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

מכבי עירוני רעננה ממשיכה לדרוס את הלאומית: "רוצים להגיע הכי רחוק"

למרות שכבר הבטיח את הפסגה בתום הליגה הסדירה, אבנר יאור ושחקניו גברו גם על האקסית מרחובות לפני פתיחת הפלייאוף

פורסם בתאריך: 27.3.19 14:22

מכבי עירוני רעננה בכדורסל ממשיכה להתחמם לקראת שלב הפלייאוף הקרב ובא ומסרבת להוריד את הרגל מהגז גם לאחר שהבטיחה מבעוד מועד את המקום הראשון בליגה ואת יתרון הביתיות. אתמול (שלישי) יצאה הקבוצה למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי רחובות, בסוג של דרבי פרטי עבור המאמן אבנר יאור שאימן בשורות היריבה במשך שלוש שנים לפני המעבר לרעננה, וניצחה 81:85.

הרבע הראשון היה כל כולו של רעננה והסתיים ביתרון מבטיח, 15:27. רחובות התעוררה ברבע השני וניצחה אותו כמעט באותה תוצאה – 19:27, פתחה את ההתמודדות וירדה להפסקה בפיגור 4 בלבד, 42:46. המחצית השנייה הייתה צמודה עד הסוף וכיאה למסורת אותה פיתחה רעננה, היא עשתה את העבודה במאני טיים. במצב של שוויון 75:75 פחות משתי דקות לסיום, דייק ג'אמר גאלי בשתי זריקות מקו העונשין ובהמשך שני ריבאונדים חשובים של גל חלמיש בשני צדי המגרש פלוס שתי נקודות יקרות הבטיחו את הניצחון.

מייקל בריסקר קלע 17 נקודות, גאלי הוסיף 16. גיל בני עם 15 ו-ווין לנגסטון (11) קלעו גם הם בספרות כפולות. "היה מרגש לחזור הביתה ופגשתי הרבה אנשים שעבדתי איתם בשלוש השנים האחרונות. אחר כך המשחק מתחיל ושמים הכל בצד", אמר יאור. "פתחנו בקצב התקפי טוב ורחובות נכנסו לאט יותר למשחק, אבל ברגע שעשו זאת, הכל הואט גם מבחינתנו. שיחקנו מול קבוצה עם הרבה יכולות, אבל אני שמח שבסופו של דבר במרבית הדקות השליטה הייתה בצד שלנו ולא איבדנו את הריכוז, במיוחד בדקות הסיום הקשוחות בהן עשינו את העצירות הדרושות והכרענו את ההתמודדות".

מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה ממשיכה רעננה להיות רמה אחת מעל הליגה הלאומית, צועדת לבדה בפסגה עם 47 נקודות – 22 ניצחונות לעומת 3 הפסדים בלבד. יריבתה ברבע גמר הפלייאוף תיקבע במחזור הנעילה, כשהשמינית אליצור יבנה תזדקק לניצחון ביתי מול הפועל כפר סבא, שכבר ירדה לארצית. במידה ויבנה תמעד, ניצחון חוץ של אליצור נתניה במטרווסט מול רעננה יעניק לה את הכרטיס לפלייאוף ברגע האחרון וישלח את הקבוצות לסדרה של הטוב משלושה משחקים. "השחקנים אוגרים כוחות לפלייאוף, אבל ממשיכים לעבוד קשה יחד, להתאמץ ולהשתפר באימונים ובמשחקים", אמר יאור. "החבר’ה צוברים אמונה וביטחון בעצמם ואנחנו רוצים לעשות את הכי טוב שלנו ולהגיע הכי רחוק שאפשר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר