מ.כ מכבי עירוני רעננה. צילום באדיבות איגוד הכדורעף
מ.כ מכבי עירוני רעננה. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

"מגיע שאפו ענק לבנות על העונה הזו"

קבוצת כדורעף הנשים של מ.כ מכבי רעננה אמנם נכנעה להפועל כפר סבא במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף, אך המאמן ישראל אשר מסתכל על חצי הכוס המלאה: "הבנות יצאו בהרגשה שאפשר לעשות את זה"

פורסם בתאריך: 27.3.19 14:26

קבוצת כדורעף הנשים מ.כ מכבי רעננה אמנם הייתה בעניינים בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף השבוע מול הפועל כפר סבא, אך נוצחה בחוץ 3:0 (25:22, 25:18, 25:19) ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרת הטוב מחמישה משחקים. רעננה כבר הוליכה 9:14 במערכה הראשונה לפני שכפר סבא ביצעה מהפך והמשיכה לניצחון חלק.

יאל בנימין סיימה עם 16 נקודות, איבונה וליגורה הוסיפה 12 ולצדן בלטה במשחק ההגנה הליברו אנה אוליביירה. "היה משחק חיובי מאוד למרות התוצאה ושתי המערכות האחרונות קצת משקרות", אמר מאמן רעננה ישראל אשר. "היינו בתוך המשחק והבנות הציגו מחויבות ורמת כדורעף גבוהה מול המועמדת לאליפות". מדובר בעונת שיא מבחינתה של רעננה שסיימה את העונה במקום השלישי ושבה למעמד חצי גמר הפלייאוף לאחר הפסקה בת שמונה שנים.

זוהי השנה השנייה של המאמן הוותיק אשר, עבורו מדובר בקדנציה שנייה במועדון. בשנת 2000 הדריך את רעננה במשך חמש שנים ובראשונה שבהן אף הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה. "בשנה שעברה סיימנו במקום החמישי אז כבר עשינו שיפור משמעותי העונה עם כמעט אותו סגל, זאת למרות שעברנו שהקבוצה סבלה מפציעות והיעדרות של שחקניות מובילות", אומר המאמן. "בכל מקרה מגיע שאפו ענק לבנות על העונה הזו".

בשישי (13:30, אולם פעמונים) תארח רעננה את המשחק השני בסדרה, כאשר השתיים יחזרו לאולם בר לב בכפר סבא בשני הבא (18:45) למשחק השלישי בסדרה. "לא נרים ידיים והבנות יצאו בהרגשה שאפשר לעשות את זה", מסכם אשר. "הן בהחלט מסוגלות לתת פייט ואולי אפילו קצת יותר מזה. ברור שאם נצליח לעשות משהו נגד כפר סבא זה יהיה הבונוס של הבונוס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר