מ.כ מכבי עירוני רעננה. צילום באדיבות איגוד הכדורעף
מ.כ מכבי עירוני רעננה. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

מ.כ מכבי רעננה סיימה את העונה: "גאה בשחקניות על הדרך היפה"

השחקניות של ישראל אשר אמנם הודחו בחצי גמר פלייאוף הכדורעף, אך הן יכולות לסמן וי על עונה נהדרת. "עמדנו במטרה המרכזית עם מקום שלישי בליגה", אמר המאמן ישראל אשר

פורסם בתאריך: 3.4.19 16:09

קבוצת כדורעף הנשים של מ.כ רעננה נתנה פייט ראוי להפועל כפר סבא בחצי גמר הפלייאוף, אבל בסופו של דבר נפרדה מהמעמד המכובד מבלי שניצחה מערכה והפסידה בסדרה כולה 3:0. בשישי שעבר אירחה רעננה את משחק מספר 2 והצליחה להתקרב רק במערכה השנייה, אבל לא יותר ונכנעה 3:0 (25:14, 27:25, 25:14). יאל בנימין ואיבונה וליגורה בלטו בשורות המפסידה עם 11 נקודות כ"א, אורן עובדיה הוסיפה 5 לרעננה. בכפר סבא נתנו את הטון קרלה קסטיליאונה עם 15 נקודות, אניה ויליקי 14, פלורנסיה אגירה 13 וגלית דבש 12.

בשני חזרה כפר סבא הביתה וסגרה את הסיפור במשחק השלישי עם ניצחון נוסף בתוצאה זהה 0:3 (12:25, 19:25, 15:25). רעננה ספגה מכה קשה עוד לפני המשחק המכריע כשווליגורה, ספקית הנקודות העיקרית של הקבוצה, ביצעה תנועה לא נכונה באימון המסכם, סבלה מגב תפוס וברעננה הוחלט שלא לסכן אותה. יאל בנימין בלטה עם 10 נקודות, טליטה דו נסימנטו הוסיפה 7. בכפר סבא הובילה אגירה מאורוגוואי עם 12 נקודות, קטרינה יובאנוביץ' 11, גלית דבש 10 ואניה ויליקי 9 הצטיינו גם הן. בסדרת הגמר תפגוש כפר סבא את מכבי חיפה ותנסה להשלים זכייה בדאבל לאחר שזכתה בגביע המדינה.

"סיימנו ברגשות מעורבים, אבל בסך הכל הייתה לנו עונה טובה מאוד", סיכם מאמן רעננה ישראל אשר. "עמדנו במטרה המרכזית עם מקום שלישי בליגה אחרי שתי קבוצות עם תקציב פי 2 ויותר משלנו, וכמובן מעמד חצי גמר הפלייאוף. נקודת הפתיחה שלנו במשחק השלישי לא הייתה טובה בעקבות הפציעה של וליגורה, אבל ידענו מלכתחילה שהסיכויים לא לטובתנו. נתנו פייט למשך מערכה וחצי ומעבר לכך זה לא הספיק. אני גאה מאוד בשחקניות על הדרך היפה שעשו העונה".

אשר צפוי להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה וברור גם לו שפניה של קבוצתו תלויות במידה רבה בתקציב. "אנחנו נכנסים לפגרה, ננסה לגייס כסף ובמקביל לבדוק כמה העירייה תוכל לעזור לנו. העונה הצלחנו לשמור על מרבית הסגל מהעונה הקודמת, יש לזה חלק גדול בהצלחה וזו תהיה המטרה גם לקראת העונה הבאה”, אומר המאמן. “אין לי כוונה לעשות מהפכות, אבל אם נצליח להתחזק בזרה אחת דומיננטית וחזקה, זה יכול להקפיץ אותנו למעלה ובמצב כזה אני מאמין שנצליח להתמודד בכבוד עם הקבוצות הגדולות ואולי אפילו לעבור את שלב חצי הגמר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר