יואב תומר. צילום: מעיין קריסי
יואב תומר. צילום: מעיין קריסי

מהפך אל הפחת: הפועל רעננה הפסידה 2:1 לאשדוד והסתבכה בתחתית

הקבוצה של מנחם קורצקי הוליכה משער נהדר של אביחי ידין, אך ספגה פעמיים במחצית השנייה מרגליו של דין דוד והתקרבה מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום

פורסם בתאריך: 7.4.19 21:00

הפועל רעננה קיוותה לסגור עניינים בתחתית הרבה לפני מחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, אבל הסתבכה הערב (ראשון) בצורה קשה כשנוצחה בביתה 2:1 מול אשדוד. עבור אשדוד היה זה ניצחון ראשון אי פעם על רעננה והיא עדיין בחיים ושמרה על סיכויי ההישרדות בליגה.

אשדוד פתחה טוב יותר עם ניסיונות של דן ביטון ורועי גורדנה מול הזדמנות של כרם ארשיד, אבל רעננה עלתה ליתרון בדקה ה-36. הרחקת כדור לא טובה הגיעה לאביחי ידין שמ-25 מ' הניף את הרגל ושלח כדור אדיר לחיבורים הרחוקים, 0:1 לרעננה בהפסקה.

לא ברור מדוע, אבל כדרכה בקודש נסוגה רעננה לשערה והזמינה את אשדוד לתקוף. בדקה ה-54 רומן הבראן כבר חגג כשנגח לרשת, אבל השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-58 הגיע המפנה במשחק בזכות החילוף של אשדוד – דין דוד במקומו של גורדנה. דוד, 10 שניות על המגרש, נהנה מאסיסט נהדר של ביטון וכבש מ-5 מ' את השוויון, 1:1.

ארבע דקות חלפו (62) עד שיואב ג'ראפי הוציא מתפרצת נהדרת של אשדוד. שגיב יחזקאל ניסה לבעוט לשער, הכדור נהדף לדוד שמקרוב השלים בו זמנית צמד ומהפך, 1:2. רק כשנקלע לפיגור, שלח מנחם קורצקי למשחק את הכלים ההתקפיים אור דסה ויוג'ין אנסה ששב מפציעה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי וגם 8 דקות תוספת זמן לא עזרו לקבוצתו לשנות את התוצאה.

גם אקורד הסיום הצורם היה שייך לדוד, שספג צהוב על הורדת חולצה לאחר השוויון ורגע לפני השריקה האחרונה הרחיק בטיפשות כדור החוצה וספג צהוב שני ואדום על בזבוז זמן. אשדוד עלתה ל-28 נקודות, מרחק ארבע בלבד מרעננה ושלוש מבית"ר ירושלים, שתשחק מחר מול הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר