ליאת גלר. צילום: Georgia Rugby union
ליאת גלר. צילום: Georgia Rugby union

ליאת גלר תאמן גם את קבוצת רוגבי הגברים של רעננה: "בהתחלה חששתי מאוד"

לאחר הזכייה בדרבי של קבוצת הנשים, המאמנת היא הראשונה בישראל שמדריכה קבוצת גברים, ‘עצמה רעננה רוסטרס’ וכבר רשמה ניצחון במשחק הבכורה: "חששתי מאוד, השחקנים נתנו הופעה אדירה ואני גאה בהם מאוד"

פורסם בתאריך: 10.4.19 18:59

היסטוריה נוספת במועדון הרוגבי 'עצמה רעננה רפטורס': לאחר שקבוצת הנשים זכתה לאחרונה באליפות ובגביע, מונתה שחקנית ומאמנת הקבוצה ליאת גלר, למאמנת הראשית של קבוצת הגברים של המועדון – 'עצמה רעננה רוסטרס'.

זוהי הפעם הראשונה שבענף הרוגבי המתפתח מונתה מאמנת לקבוצת גברים וחשוב לציין שעבור גלר מדובר בשינוי מרוגבי שביעיות לרוגבי 15 – מספר השחקנים בכל קבוצה. אלא שגלר לא נתנה לעובדות ולקשיים לבלבל אותה וכבר בהופעת הבכורה סיפקה קבלות בדמות ניצחון ברבע גמר הגביע 24:52 על גליל עליון. לשם השוואה, לפני כחודש וללא המאמנת הטרייה נוצחו הרוסטרס מול אותה יריבה 28:21.

גלר עם קבוצת הגברים. צילום באדיבות המועדון

גלר עם קבוצת הגברים. צילום באדיבות המועדון

בשבת הקרובה כבר מחכה לגלר משוכה נוספת בשלב חצי הגמר, כשרעננה תפגוש את מועדון יזרעאל גלבוע. "כשביקשו ממני לקחת את האימון של קבוצת הגברים במועדון חששתי מאוד", אמרה גלר. "זה גם לאמן רוגבי 15 שמאוד שונה מרוגבי שביעיות, גם לאמן קבוצת גברים ובנוסף להכין אותה למשחק של do or die תוך שני אימונים. למרות זאת החבר’ה נתנו הופעה אדירה, יישמו את כל מה שדיברנו עליו ולראיה הניצחון המשכנע. אני גאה בהם מאוד".

מירי שלו, מנכ"לית מרכז הספורט 'עצמה' המסייע לענף הרוגבי בישראל: "אני מברכת את ליאת על המינוי ובטוחה שהיא תוביל את הקבוצה להישגים נהדרים. אני מקווה שנראה עוד ועוד נשים בתפקידי מפתח בספורט הישראלי וכמובן מאחלת לקבוצה בהצלחה בחצי גמר הגביע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר