אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

בעטה בדלי: מכבי עירוני רעננה הסתבכה ברבע גמר הפלייאוף

מקום ראשון? יתרון ביתיות? כל העבודה של אבנר יאור ושחקניו לאורך העונה ירדה השבוע לטימיון עם ההפסד הביתי למכבי יבנה. הפסד נוסף בשישי ורעננה תסיים את העונה מוקדם מהמתוכנן. "אני בהחלט אופטימי", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 10.4.19 13:47

עונה שלמה עבדה מכבי עירוני רעננה על יתרון הביתיות בפלייאוף עם עונה נהדרת שהסתיימה במקום הראשון בפער עצום וארבעה הפסדים בלבד. בראשון השבוע בעטו שחקניו של אבנר יאור בדלי ומי שגנבה את הביתיות ברבע הגמר היא אליצור יבנה עם ניצחון חוץ 76:79 דרמטי ויתרון 0:1 בסדרת הטוב מ-3 משחקים. המחצית הראשונה הייתה אחת החלשות של רעננה העונה והאורחת, בראשות יריב עמירם וברנדון אדוארדס, ניצלה את המצב כדי לברוח ליתרון 29:53 בהפסקה. גיל בני וג'אמר גאלי לא אמרו נואש ורעננה חזרה לעניינים במחצית השנייה.

כזכור, לא מעט משחקים הצליחו שחקניו של יאור להכריע על הבאזר והיו קרובים לעשות זאת פעם נוספת כשעלו ליתרון 71:74 לקראת הסיום. אלא ששלשות קלאץ' של אלעד הופמן וטוני יאנגר טרפו את הקלפים והשאירו את שחקני רעננה המומים בסיום, כשגאלי עוד החטיא שלשה עם הבאזר בניסיון אחרון לכפות הארכה. גאלי (23 נקודות), בני (15), ווין לנגסטון ומייקל בריסקר (14 כ"א) הרבו לקלוע לרעננה. אגב, לאחר ההפסד במחזור סיום העונה הסדירה לאליצור נתניה זו הפעם הראשונה שהקבוצה סופגת שני הפסדים ברציפות.

בשישי (14:00) תארח יבנה את המשחק השני בסדרה וניצחון ביתי יסיים את העונה של רעננה מוקדם בהרבה משחשבה. יצוין כי בשנתיים האחרונות הודחה הקבוצה ברבע גמר הפלייאוף – תחילה במצב זהה לזה הנוכחי מול הוד השרון שסיימה שמינית אך ניצחה את הראשונה 0:2 בסדרה ובעונה שעברה היה זה יאור שהגיע עם האקסית מכבי רחובות לסדרה מול רעננה עם יתרון הביתיות וזכה בניצחון 1:2.

"במחצית הראשונה היינו מאוד לא מרוכזים בחלק ההגנתי, עשינו הגנה לא טובה וקיבלנו המון סלים בקלות בתוך הצבע", הודה המאמן. "בחצי השני עשינו עבודה טובה ונכונה עם הרבה יותר אנרגיות בצד הנכון של המגרש. החבר'ה השקיעו מאמץ גדול כדי לחזור ולא היה רחוק שגם ננצח, אבל הפעם זה לא הספיק". לקראת המשחק השני שעלול להיות גם האחרון הוסיף יאור: "אנחנו צריכים להגיע עם הרבה ביטחון ולשחק טוב כמו שעשינו כל השנה כדי לנצח ולהחזיר את הסדרה אלינו לרעננה. כשאנחנו משחקים את הכדורסל שלנו הדברים נראים אחרת ואני בהחלט אופטימי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר