ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן היכל הספורט ב גן נר מאמן קבוצת גלבוע גליל , ברק פלג

"המטרה לקראת העונה הבאה היא לקחת את רעננה לליגת העל"

הקבוצה של ברק פלג התחילה בהכנות והקפטן גיא לביא מציג שאיפות גבוהות. יובל זוסמן במגעים עם קבוצות מליגה העל. המאמן: "אנחנו בונים את הקבוצה מההתחלה, מנסים לעשות את העבודה בשקט"

פורסם בתאריך: 29.6.17 11:50

מכבי רעננה התחילה להכין את הקרקע לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית בכדורסל. בראש ובראשונה סיכם בקבוצה המאמן ברק פלג, שימשיך לעונה נוספת, השלישית שלו על הקווים. פלג (45) נבחר למאמן העונה של מנהלת הליגה הלאומית, אחרי שהוביל את המועדון למקום הראשון בתום העונה הסדירה.

בגזרת השחקנים, ברעננה הגיעו לסיכום בימים האחרונים עם הקפטן והסמל של המועדון, גיא לביא, שימשיך גם הוא לעונה שלישית בקבוצה. הרכז בן ה-25, שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בנבחרות הקדטים והנוער של ישראל, חזר לפני שנתיים לקבוצה. בעונתו הראשונה הוביל את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף, כשהוא מסיים כמלך האסיסטים של הליגה. בעונה החולפת היה לביא שוב המנוע מאחורי ההצלחה שרשמה קבוצתו של פלג. לביא מצטרף בכך לגלעד קרני בסגל המתגבש של רעננה, שתנסה להתקדם עם החתמות נוספות בימים הקרובים, כאשר השחקן היחיד המחזיק בחוזה לעונה הקרובה הוא גלעד קרני.

ל"ספורט צומת השרון" נודע כי יובל זוסמן, אשר שייך למכבי תל אביב, נמצא במגעים עם קבוצות מליגת העל. כמו כן, במועדון יחתימו העונה ככל הנראה עוזר מאמן, על פי בקשתו של פלג. "לאט לאט נראה שמתגבשת כאן קבוצה טובה", העריך גיא לביא. "אני סומך על ברק שייבחר את השחקנים הכי נכונים כמו שהוא עשה בשנתיים האחרונות. אחת הסיבות שנשארתי כאן זו העובדה שברק ממשיך, אני מאוד מעריך אותו ואוהב את צורת האימון שלו. אני סומך עליו במאה אחוז. למרות שהיו לי עוד הצעות החלטתי שרעננה זה הבית שלי, אני רוצה לקחת את רעננה לליגת העל, זה החלום וזו המטרה".

"אנחנו בונים קבוצה מההתחלה", הודה פלג. "עשינו עונה מצוינת בעונה שעברה, הרבה שחקנים שלנו עושים התקדמות. גם זרים, גם ישראלים ולא פשוט בתקציב שלנו, שנשאר זהה לעונה שעברה, להשאיר את השחקנים. אין לנו תקציב מהגבוהים בליגה, לכן אנחנו צריכים בכל פעם להמציא את עצמנו מחדש. יש לנו שלד שנשאר איתנו, שכולל את גלעד קרני, גיא לביא וגיל בני, ששניים מהם הם שחקני בית שלנו. זה כרגע העוגן שיש ולהם אנחנו צריכים להוסיף שחקנים ישראלים וזרים". על המגעים לחיזוק הקבוצה אמר פלג: "כרגע השוק מאוד דינמי, יש מגעים עם כל מיני שחקנים. בעיקר אנחנו מנסים לעשות את העבודה בשקט ולבחור את השחקנים שמתאימים לנו, כמו שעשינו בשנתיים האחרונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר