שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון
שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון

מכבי עירוני רעננה תפגוש את מכבי חיפה בחצי הגמר: "המטרה הבאה – הגעה לגמר"

למרות לא מעט דפיקות לב אחרי המשחק הראשון, מכבי עירוני רעננה התאוששה כמו גדולה בדרך ל-1:2 על אליצור יבנה ועלייה לחצי גמר הפלייאוף. המאמן אבנר יאור כבר חושב קדימה וגיל בני בטוח: "אם נמשיך להיראות ככה, יהיה בסדר"

פורסם בתאריך: 18.4.19 11:52

מעבר לתצוגת הכדורסל הנהדרת שסיפקה, התגברה מכבי עירוני רעננה על מחסום פסיכולוגי לא פשוט לאחר שנתיים בהם הודחה ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. כ-300 אוהדים משולהבים, בהם כמה עשרות צעירים מצוידים בתוף ביציע האולטראס, דאגו לאווירה נהדרת במטרווסט ודחפו את קבוצתם לניצחון 75:99 אדיר במשחק מספר 3 מול אליצור יבנה, שלא הוטל בספק מהרגע הראשון והשלים מהפך 1:2 בסדרה וכרטיס לחצי הגמר.

אתמול השלימה מכבי חיפה ניצחון 1:2 על עפולה ועלתה לחצי הגמר, כשרעננה תפגוש אותה לסדרה של הטוב מ-5 משחקים ותמשיך ליהנות מיתרון הביתיות. כאמור, לאחר שני משחקים צמודים בהם זכתה כל קבוצה בניצחון חוץ, עלתה הקבוצה המאומנת של אבנר יאור כאילו נורתה מלוע של תותח ואחרי עשר הדקות הראשונות טסה ליתרון בלתי מחיק, 14:33. דקה בתוך הרבע השני הפציע ביציע הכבוד ראש העיר והאוהד חיים ברוידא. מנכ”ל הקבוצה, ערן טסל, שממלא בצורה יוצאת מן הכלל את תפקיד הכרוז בשאגות “ר-ע-נ-נה, עולה עולה” בפול ווליום, לא שכח להודות לראש העיר תוך כדי תנועה.

ג'אמר גאלי בערב אדיר בו עשה ככל העולה על רוחו – מחטיפות בזינוקים אקרובטיים, עבור בריבאונדים חשובים בהגנה, מתפרצות קטלניות ומגוון שלשות, סחט פעם אחר פעם קריאות התפעלות מהקהל. לצדו, משחק הקרבה של גיל בני ועוד יום בעבודה של מייקל בריסקר, המשיכו להקפיץ את היתרון של רעננה בדרך ל-33:58 בהפסקה. איש בקבוצה של יאור לא התכוון להוריד את הרגל מהגז גם במחצית השנייה, כולל הכרוז טסל שצרח למיקרופון "לא לישון! איפה הרעש?" גם כשהפער צמח ל-35 הפרש.

גאלי (31 נק'), בריסקר (20), שגיב דוד (14 נק' ו-9 ריב') ובני (12) הרבו לקלוע לרעננה. השמחה הגדולה בסיום כללה ברכות מכדורסלן העבר מאיר טפירו וריקוד משותף על הפרקט של ווין לנגסטון עם היו"ר זיוה לב דגן, שחגגה כל סל וסל באגרוף קפוץ וחיוך רחב. "היה הרבה לחץ, אבל השתחררנו ממנו", אמר גיל בני. "אני מאמין מאוד בקבוצה הזו ובצוות המקצועי ואם נמשיך להיראות ככה, יהיה בסדר".

"החבר’ה היו דרוכים והיה חשוב להם להילחם ולבצע את הדברים נכון. לא עניינה אותם התוצאה, אלא בעיקר הדרך", הוסיף המאמן אבנר יאור. "כבר בחדר ההלבשה הגדרנו את המטרה הבאה – הגעה לגמר. אנחנו מודעים לעובדה שיש קבוצות חזקות בליגה ויש לנו הרבה כבוד והערכה אליהן, אבל יחד עם זאת יש לנו את האמונה בעצמנו ובכוח המשותף שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר