קייס גאנם מבקיע את אחד משערי העונה. צילום: מעיין קריסי
קייס גאנם מבקיע את אחד משערי העונה. צילום: מעיין קריסי

נשארים ומתכננים: קורצקי ימשיך ברעננה, תמומש האופציה על גאנם

הניצחון על הפועל ת"א הבטיח לרעננים עונה שביעית ברצף בליגה הבכירה. ההכנות לעונה הבאה כבר החלו, כאשר הרוב המוחלט של הסגל אמור להמשיך. הקבוצה תקיים אירוע לרגל 80 שנים להקמת המועדון

פורסם בתאריך: 1.5.19 14:49

בזמן שקבוצות כמו הפועל קריית שמונה והפועל תל אביב עדיין מנועות מלהתחיל לעסוק בעונה הבאה, הפועל רעננה כבר יכולה לאוורר את בגד הים. הקבוצה שבאופן מסורתי מודבקת לה תווית היורדת הבטוחה כבר בקיץ, הבטיחה את מקומה בליגת העל שני מחזורים לסיום ובעונה הבאה תחל את עונתה השביעית (!) ברציפות בליגה הבכירה. המאמן מנחם קורצקי טרם חתם רשמית לעונה הבאה, אבל מדובר בעניין טכני בלבד שצפוי לקרות בשבועיים הקרובים, על פי סיכום עקרוני בינו לבעלים אשר אלון.

יצוין כי קורצקי כבר החל לבחון מועמדים לעונה הבאה, כשאחד השחקנים בהם מגלה רעננה עניין הוא קפטן הפועל פתח תקוה, רם לוי. "עבדנו קשה ועברנו המון מתחים ולחצים, אבל בסופו של דבר הצלחנו להישאר בליגה לפני סיומה ויש הרגשה טובה וסיפוק גדול", סיכם קורצקי. "בסך הכל בניתי כאן תלכיד טוב ובשנה הבאה אפשר לעשות דברים יפים, לקדם את המועדון ואת הצעירים בו ואולי להגיע לפלייאוף העליון".

הקבוצה הודיעה לרמת השרון כי תממש את האופציה לרכוש כמחצית מכרטיסו של החלוץ קייס גאנם, שהמספרת שלו מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה תתמודד בוודאי על שער העונה. עם זאת, מניותיו של גאנם בעלייה ועל פי ההצעות שיתקבלו יוחלט האם למכור אותו כבר בקיץ הקרוב או להשאירו לעונה נוספת, כפי שמקווים בצוות המקצועי. יש לציין כי עוד לפני שבעת השערים שכבש העונה, מכבי תל אביב, מכבי נתניה וקריית שמונה הביעו בקיץ שעבר עניין בשירותיו.

רוב הסגל הקיים צפוי להמשיך בעונה הבאה, בכלל זה השוער אסף צור, שעשה העונה קפיצת מדרגה משמעותית, המגנים עדי נמני וירדן כהן, הקשרים בן בנימין, אביחי ידין, מירקו אורמוש ושניר שוקר והחלוצים יוג'ין אנסה וכרם ארשיד. בן והבה מסיים חוזה ובמועדון מעוניינים להמשיך עמו את ההתקשרות, בעוד אור דסה המושאל ישוב אוטומטית למכבי תל אביב. ב-14 למאי תקיים הקבוצה אירוע חגיגי לרגל 80 שנה למועדון בבית יד לבנים ברעננה בהשתתפות שחקני עבר ואורחים נוספים, שיכלול בין השאר פאנל עם דמויות עבר מהיסטוריית המועדון, סרט מיוחד ומופע סטנד אפ.

כבוד מיוחד ייעשה למייסד המועדון מרטין דרוקר ז"ל, שניהל אותו במשך כ-50 שנה. בנו, מירון דרוקר, שיישא דברים, ציין כי "מדובר באירוע מאוד מרגש ותעודת הוקרה למפעל החיים של אבא". מחלקת הנוער של המועדון נושאת את שמם של מרטין ולורה דרוקר ומירון תומך כספית במחלקה מדי שנה, בכלל זה בניית חדר מולטימדיה לפני מספר שנים לזכר הוריו. עבור המנהל הוותיק של מחלקת הנוער, רוני קידר, שהתגורר מול בית משפחת דרוקר ברחוב החשמונאים בעיר, נחשב מירון כאח גדול. "גדלתי עם משפחת דרוקר, אני גאה להמשיך את דרכו של מרטין ומבחינתי זו סגירת מעגל", אמר קידר. "הוא היה פריק כדורגל גרמני ברמות מטורפות ומול עיני חלפו מאות שחקני רעננה שעזר להם ודאג לעבודה ופרנסה עבורם. מעבר לזה היה מרטין אחראי למשלחות הנוער של ערים תאומות בגרמניה ובהולנד ובכל שנה הייתה יוצאת משלחת נוער מרעננה או מגיעה משלחת לביקור בעיר. מרטין היה איש אשכולות של אהבה ונתינה ומגיע לו שיישאו את שמו ויוקירו את פועלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר