שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון
שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון

אחרי ההדחה: יאור צפוי להמשיך במכבי עירוני רעננה, בני ובריסקר יעזבו

הקבוצה של אבנר יאור ספגה 3:0 ממכבי חיפה בחצי גמר הפלייאוף. “עשינו עונה פנטסטית”, התנחמה יושבת הראש, זיוה לב דגן במועדון רוצים לראות את שני הזרים של הקבוצה נשארים

פורסם בתאריך: 6.5.19 13:52

מכבי עירוני רעננה חלמה לכבוש פסגות נוספות בעונה מרשימה לכל הדעות, אבל לצערה היא נחתמה בטעם חמוץ מוקדם מן הצפוי. מכבי חיפה היא זו שתשחק בסדרת גמר הפלייאוף לאחר ניצחון חוץ 83:94 בשישי שעבר שהשלים סוויפ של 0:3. הירוקים יתמודדו על הזכות לשוב לליגת העל מול המנצחת בסדרה המקבילה בין הפועל גליל עליון/צפת למכבי קריית מוצקין.

"אתה אף פעם לא מצפה לסיים עונה וכספורטאי תמיד שואף לעוד ועוד, אבל כשמסתכלים על התמונה הכוללת יש תחושה של סיפוק והצלחה גדולה בעונה נפלאה עבורנו", סיכם המאמן אבנר יאור. "צריך לשמור על פרופורציות ביחס לגודל המועדון, לסגל ולתקציב שלנו והחבר’ה הוציאו מעצמם הישג מרשים ויוצא דופן, כך שאנחנו בהחלט מלאי הערכה ומסתכלים על חצי הכוס המלאה. צריך לזכור שפגשנו קבוצות חזקות מאוד כמו יבנה וחיפה ובנוסף קבוצות שעל הנייר חזקות יותר מאיתנו נשארו מאחור ואפילו לא נכנסו לפלייאוף. לא מדובר בגניבות של פיינל פור אלא בסדרות, ובסדרה שלנו מול חיפה הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

ביום שני השבוע קיימה הקבוצה ארוחה משותפת לרגל סיום העונה, בה נפרדה מהזרים המצוינים ווין לנגסטון וג'אמר גאלי, שהמריאו לחופשות מולדת ובמועדון מקווים כי ימשיכו בעונה הבאה. מגמת טיפוח הצעירים שמאפיינת את רעננה צפויה כמובן להמשיך, כשמספר שחקני בית צפויים לעלות מהנוער ולהשתלב בבוגרים. מנגד, שניים ממצטייני העונה – מייקל בריסקר וגיל בני, כבר הבהירו כי ברצונם "לעלות כיתה" ולנסות את מזלם בליגת העל. "עוד מוקדם לומר, אבל סביר להניח שזה היה המשחק האחרון שלנו ברעננה", אמר בני. "אנחנו מאוד רוצים לשחק בעונה הבאה בליגת העל. גדלתי ברעננה, אני לא סגור בשום מקום ועדיין לא נפרד, אבל בכל מקרה מאחל למועדון שיעלה בקרוב ליגה".

"שני בוגרי המחלקה שלנו שואפים לליגת העל ואם ימצאו מקום שייתן להם את הבמה בהחלט נפרגן להם וזה חלק מההישג שלנו", אמרה היו"ר זיוה לב דגן. "אני מאחלת להם להיות שחקנים משמעותיים בליגה הבכירה". על העונה שהסתיימה הוסיפה לב דגן: "הרגשות מאוד מעורבים. עשינו עונה פנטסטית, שחקנים התקדמו, יצרנו כימיה עם מאמן חדש והתאהבנו בו. אם היית אומר לי בתחילת העונה שעם כמעט תקציב מינימום נגיע לחצי הגמר הייתי קונה את זה בשתי ידיים, אבל מצד שני, ככל שהתקדמה העונה, התאהבנו ברעיון שעם הסגל הזה אפשר לעשות הישגים. כשזה לא קרה אתה מתאכזב, אבל זה היופי בספורט. שום דבר לא בטוח".

בשל היחסים החמים בין הצדדים וכמובן בעקבות ההצלחה העונה, צפוי המאמן אבנר יאור להמשיך בתפקידו. המאמן שהפך לבן בית ברעננה, ביקש להודות לצוות המקצועי שליווה אותו לאורך השנה – עוזר המאמן עדיאל שתיבי, מאמן הכושר יורם מנחם, הפיזיותרפיסט אלון בקין ומנהל הקבוצה רמי איווניר, לצד הצוות הניהולי שכולל את המנהל המקצועי רון נוה, המנכ"ל ערן טסל וכמובן לב דגן. "יש דברים שמובנים גם בלי לדבר עליהם יותר מדי וכמובן שאשמח להמשיך", חתם יאור. "נשב יחד, נראה איך עושים את זה ונתחיל לארגן מחדש את השורות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר