שניות עצמה רפטורס רעננה
שניות עצמה רפטורס רעננה

ממשיכות לככב: הראפטורס אלופות ליגת הקיץ

שחקניות הרוגבי של ליאת גלר שלטו ללא עוררין בטורניר וקטפו תואר נוסף. "אני שמחה שסיימנו את העונה הזו בטעם מתוק", אמרה גלר

פורסם בתאריך: 22.5.19 15:56

בקבוצת רוגבי הנשים של עצמה רעננה ראפטורס, שהוקמה רק לפני כשנתיים וחצי, ממשיכה לעשות חיל, לקטוף תארים ולבנות מסורת מרשימה בענף בפרק זמן קצר. השחקניות של המאמנת ליאת גלר (שמדריכה במקביל גם את קבוצת הגברים של המועדון) זכו בשישי שעבר באליפות הקיץ, שנערכה בקיבוץ עמיר שבאצבע הגליל. בטורניר, בו נטלו חלק חמש קבוצות, הביסה רעננה על גליל עליון 7:27, גילתה עליונות מוחלטת על רחובות עם ניצחון חלק 0:15 וקינחה בניצחון משכנע בגמר על תל אביב 5:22.

הזכייה באליפות הקיץ מצטרפת לאליפות נוספת בה זכתה הקבוצה בעונה שעברה ולגביע המדינה שהניפה לפני כחודשיים. הקפטנית מיכל טרבולוס נעדרה מהטורניר עקב מחלה ומי שמילאה את מקומה והניפה בגאווה את צלחת האליפות היא ליאת קוגון, בת זוגה של המאמנת גלר. "הטורניר התנהל בתנאים מאוד קשים ושיחקנו בחם אימים", סיפרה קוגון. "למרות זאת הבנות התעלו על עצמן, נלחמו בכל המשחקים עד השנייה האחרונה ואני שמחה שסיימנו את העונה הזו בטעם מתוק".

כאמור, ממשיכה עוצמה ראפטורס רעננה לבסס עצמה כמועדון מוביל בענף הרוגבי המתפתח בישראל. הקבוצה נטלה השנה חלק ב-11 טורנירים ובסך הכל קיימה 35 משחקים רשמיים בארץ. המאזן לא מותיר מקום לספק: 31 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים בלבד. ואי אפשר בלי קצת פיקנטריה חביבה. עוד בטרם החל הטורניר הוחלט שהשחקנית המצטיינת בו לא תיבחר מהקבוצה המנצחת, לא בדיוק דבר שכיח בענפי ספורט אחרים. בשל כך, מי שנבחרה ל-MVP הייתה ג'ודית ויויאן מגרמניה, שחקנית מכבי חיפה וסטודנטית לתואר שני בביולוגיה ימית באוניברסיטת חיפה. דוגמה קטנה לחומר האנושי האיכותי בליגה מיניאטורית בישראל, בה פעילות פחות מ-100 שחקניות. העונה הבאה בליגת רוגבי הנשים צפויה להיפתח בחודש נובמבר הקרוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר