אשר אלון. צילום: עזרא לוי
אשר אלון צילום עזרא לוי

הסוד הוא בזרים: ערן קוליק על הקיץ של הפועל רעננה

דודו אברהם עומד בפני מבחן אישי גדול העונה. ההצלחה שלו תלויה בשחקנים שייבחר מעבר לים

פורסם בתאריך: 4.7.17 15:51

1. אייל לחמן יצטרך להוכיח שהוא יכול להוביל לשינוי במכבי הרצליה, לאחר שהתקופה בה אימן את הקבוצה בעונה שעברה לא הייתה מוצלחת. המועדון אמנם נשאר בליגה הלאומית, אך לא הלהיב. הפעם הכל בידיו ויש לו את הזמן להכין את הקבוצה. ההצהרות על עלייה נמשכות כבר כמה שנים ואם שיימן ייתן למאמן את הכלים אולי הן יישאו פרי. ג'ורדן פושה עשה את ההבדל ובזכותו הקבוצה נשארה עם הראש מעל המים. צריך למצוא מחליף ראוי שאולי לא יכבוש את אותה כמות שערים, אך בהחלט יתרום הרבה שערים. זה לא יהיה פשוט. מעבר לזה להרצליה יש בעיה בהגנה ועליה להתחזק גם בעמדת השוער.

2. דודו אברהם היה חניך שלי ברמת שרון ואני מאחל לו הצלחה רבה באתגר החדש ברעננה. הוא יזדקק לזה אחרי ההצלחות של חיים סילבס. אני מקווה שמה שקרה לו ברמת השרון לא יחזור על עצמו גם כאן. הכרתי אותו כעושה משחק מעולה, לא כמאמן, אבל הוא עבד במחלקת הנוער ואם ההנהלה בחרה בו אני מאמין שיש לו את היכולות. עד עכשיו רעננה פגעה בצורה מעולה בנושא הזרים ואני מקווה שהמגמה הזו תימשך. הזרים עשו עבורה את השינוי הגדול בשנים האחרונות והביאו לתוצאות טובות. יכולת הסיום מול השער חייבת להשתפר וכמובן שחובה למצוא שוער טוב במקום אריק ינקו. זו עמדה קריטית בליגת העל וצריך לקחת אותה במלוא הרצינות.

3. בנוגע להפועל כפר סבא, סתיו שחם צריך להחליט מה הוא עושה ולאן מועדות פניו. אם שחם לא נותן את הקבוצה לאף אחד הוא צריך להמשיך בראשות המועדון. אם הוא ממשיך, הוא צריך גם להשקיע כסף כי אי אפשר לשחק רק עם שחקני הנוער. אי סדר בהנהלה יכול לגרום למצב לא טוב בקבוצה. השמות של שום ושרף עלו גם בשנה שעברה אבל המהלך לא קרם עור וגידים. מסאי דגו קודם לעמדת המאמן, אבל כל זמן שהעניינים לא מסתדרים עם הקודקוד של המערכת זו בעיה. אנחנו על סף חודש יולי וצריך להתחיל להתאמן עם סגל מסודר ולא לחפש שחקנים באוגוסט-ספטמבר. ההכנה לליגה צריכה להיות הכי טובה שאפשר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר