אילון אלמוג. צילום: ניר קידר
אילון אלמוג. צילום: ניר קידר

הפועל רעננה מעוניינת להחתים את אילון אלמוג ועדן קארצ'ב

מנחם קורצקי נמצא בשלבים מתקדמים של הרכבת הסגל לעונה הבאה, ומעוניין גם באלי דסה, השייך גם הוא למכבי תל אביב. גל כהן ישמש כעוזר המאמן, זוהר קמינסקי יאמן את קבוצת הנוער

פורסם בתאריך: 19.6.19 12:25

הפועל רעננה קרובה להשלים את סגל הקבוצה לקראת פתיחת האימונים ב-28 ביוני. אל הבלם הספרדי דויד מתיאוס שהובא מהפועל חדרה הצטרפו שני צעירים מבטיחים מאפריקה, הקשר יאיא קונה מחוף השנהב והחלוץ סאנדיי אקינבולה מניגריה. קונה בן ה-20 יכול לשחק הן מתחת לחלוץ והן בכנף ובעל בעיטה טובה ברגל שמאל. אשתקד שיחק בלובי סטארס הניגרית. אקינבולה שיחק בעונה החולפת בסרטננסה מהליגה השלישית בפורטוגל והוכתר למלך השערים.

מי שקיבל המלצות חמות על השחקן הוא יו"ר הקבוצה, דמיאן רויטמן. שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא הקשר הגנאי דיביין נה. בשנתיים האחרונות שיחק נה בטוביז מהליגה השנייה בבלגיה וחרף העובדה שסיכם וחתם, הגעתו לישראל תלויה בכך שיקבל את השחרור מקבוצתו. בגיל צעיר נרכש נה על ידי מנצ’סטר סיטי כשהשקעה לטווח ארוך, אך לא שיחק במדיה והושאל בין השאר לברדה ההולנדית, סטורמגודסט הנורווגית ואורברו משוודיה. הזר החמישי יהיה יוג’ין אנסה, שהרשים מאוד בעונה החולפת לאחר שצורף מבית”ר תל אביב רמלה וחתום על חמישה שערי ליגה ובישול נוסף.

פנים חדשות בגזרה הישראלית יהיו של המגן עמית כהן, שיכול לשחק בשני האגפים וישוב מהשאלה בהפועל חדרה. הבלמים שון קלימקין ועומר מזרחי והקשר גיל כהן מקבוצת הנוער יעלו לסגל הבוגרים. החלוץ הצעיר רועי לוי, שזכה למספר דקות בשלהי העונה על ידי המאמן מנחם קורצקי, ישחק במקביל בבוגרים ובנוער כחריג גיל. המגן הימני רועי הרמן, שיכול לשחק גם בכנף וחתם לאחרונה לחמש שנים במועדון, קרע את הרצועה הצולבת וייעדר תקופה ארוכה, כשההערכות האופטימיות מדברות על חזרה לפעילות רק באזור פברואר-מרץ בשנה הבאה. הקשר אור דסה חוזר אוטומטית לאלופה מכבי תל אביב ויפתח את האימונים עם הקבוצה, אך ברעננה מקווים שיוכלו לקבל אותו בהשאלה גם בעונה הבאה. שמות נוספים בהם הביעו עניין במועדון הם של אילון אלמוג ועדן קארצב, ששייכים גם הם לצהובים והרשימו אשתקד כשהושאלו לחדרה. ברעננה מאמינים שלפחות אחד מהשלושה ישחק בקבוצה בעונה הקרובה.

השלד מהעונה שעברה, בעיקר בכל הנוגע לחוליה האחורית, ימשיך ברעננה ובין השחקנים שיפתחו את האימונים יהיו השוער אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, הקפטן הוותיק שניר שוקר והחלוצים כרם ארשיד, קייס גאנם ויואב תומר. בגזרה המקצועית יתבצעו מספר שינויים, כשמאמן קבוצת הנוער בעונה החולפת גל כהן קודם וישמש כעוזרו של קורצקי בבוגרים. "אני שמח לחתום בהפועל רעננה, לאחר שנתיים בהן אימנתי בקבוצת הנוער של המועדון", אמר כהן. "מדובר עבורי בתהליך טבעי ואני בטוח שיחד עם המאמן מנחם קורצקי ושאר הצוות המקצועי וכמובן השחקנים – נצעיד את הקבוצה קדימה. אני רוצה להודות לבעלים, אשר אלון ודמיאן רויטמן על האמון שנתנו בי ובטוח שנצליח בדרך החדשה".

זוהר קמינסקי, ששימש בין השאר כעוזרו של כהן ואשתקד הדריך את קבוצת נערים ב’ במחלקה, שודרג גם הוא על ידי המנהל המקצועי עמי וזאנה ויתפוס את מקומו של כהן כמאמן קבוצת הנוער. בעבר שיחק קמינסקי בקבוצת האוהדים של מכבי קביליו יפו ואימן במשך חמש שנים במחלקת הנוער של הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר