אשר אלון. צילום: עזרא לוי
אשר אלון צילום עזרא לוי

שינוי הכיוון של אלון את רויטמן. הטור של עודד גוברשטיין

בניגוד לשנים עברו, הפועל רעננה תצא למחנה האימונים עם סגל כמעט מלא. נכון, מותגי יוקרה לא נחתו באחוזה, אבל שמות מעניינים יש, ועכשיו רק נותר לראות מה יקרה כשנפתח את הסחורה בעוד חודשיים

פורסם בתאריך: 3.7.19 14:13

בשנים האחרונות אשר אלון ודמיאן רויטמן פיצחו את השיטה – לחכות בסבלנות לסייל סוף הקיץ: כפכף עודפים מסלובניה או נעלי שפיץ מאתר קמרוני מפוקפק. סוף אוגוסט הוא גם שיא תקופת האאוטלט הישראלית ואפשר להעמיס את דוכני הבזאר של יענקל'ה ואלונה מכל טוב סחורה סוג ג'. נכון, זה היה זול, אבל בלא מעט מקרים כשפתחנו את החבילה מיד נאלצנו לאפסן אותה חזרה בארון או לצאת באישון לילה לרחוב כדי להשאיר אותה בשושו על הספסל רק כדי לגלות למחרת בבוקר שאיש לא היה מוכן לאסוף את המוצר הבלוי.

נדמה שאלון את רויטמן החליטו לשנות גישה הקיץ. הם עדיין נמנעים מלהניח את ידיהם על מותגי יוקרה, אבל למחנה האימונים אליו תמריא הקבוצה בקרוב, ייצא סגל כמעט מלא. על הבלם הספרדי, דוד מתאוס לא היה צריך לשלם אפילו את כרטיס הטיסה ואם תכתבו את שמו ביוטיוב תגלו אותו במדי ריאל מדריד מסתודד עם ז'וזה מוריניו, מי שהיה פעם הקורצקי של ריאל.

את יתר הזרים קיבלנו כרגיל בחבילה ארוזה היטב מהיבשת השחורה. מספרים על אחד מהם שעבר בשלב מסוים בחייו במתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי (או בסמוך אליו) ועל היתר כנראה שאפילו אייל לחמן לא יידע לספר. אבל בינינו, מי ידע לספר משהו על טוני וואקמה כשזה נחת בזמנו על אדמת הקודש הרעננית? האמת, נדמה כי לא רחוק היום שגם את דמי המשלוח וגזירת קופוני תיווך המאעכרים נוכל לחסוך.

מספר דו ספרתי של שחקנים בייצור מקומי פותחים את העונה בסגל הקבוצה הבוגרת: הפעיל החברתי הוותיק שניר שוקר יפקח על כולם. בן סביר, אסף צור ויואב תומר כבר צלחו את זובור הטירונות, עמית כהן הבשיל למענינו על עץ השכנים ועוד כמה חבר'ה שסיימו גיל נוער יחכו בסבלנות שמשהו מהקניות הנוצצות יישבר או יאבד מצורתו כבר בכביסה הראשונה. כאוהד קיבלתי ממש קבוצה בהזמנה. עכשיו רק נשאר לחכות חודשיים עד שהסחורה תגיע ואגלה האם יש קשר בין התמונות המוצגות, לאיכות המוצר במציאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר