אצטדיון לויטה
אצטדיון לויטה

ממשיכה לנדוד: הפועל רעננה צפויה לשחק בלויטה לאחר שישופץ

ראש עיריית כפר סבא פנה לאשר אלון, שקבוצתו תאלץ לשוב לנתניה לאחר שבלומפילד יהיה מוכן. "אם המגרש יוכשר לליגת העל אני מוכן לשלם כדי שלויטה יהיה האצטדיון הביתי של הפועל רעננה", אמר הבעלים. קשר אחי נצרת אחמד דראושה סיכם בקבוצה

פורסם בתאריך: 8.7.19 13:32

עדכון אחרון: 8.7.19 18:30

האם הפועל רעננה תנדוד לכפר סבא? המועדון שמחפש "מגרש ביתי" לימים שאחרי אצטדיון רמת גן, יפתח את העונה הקרובה באצטדיון הלאומי לשעבר, אך במנהלת הליגות צפויים לסגור אותו עבור קבוצות ליגת העל מיד כאשר יוכשר למשחק אצטדיון בלומפילד המשופץ. בשיטת הדומינו הזו צפויה רעננה לשוב לארח בנתניה על חשבון מכבי תל אביב, אך כעת מתברר שיש לה אפשרות נוספת. הבעלים, אשר אלון, קיבל פנייה מראש עיריית כפר סבא, רפי סער, שבדק האם ירצה לארח את משחקי הקבוצה באצטדיון.

חשוב להזכיר שגם לויטה לא מאושר לליגת העל ושיפוץ נרחב במתחם האצטדיון יחד עם העמידה בסטנדרטים של המנהלת מוערך בכ-6 מיליון שקלים. "ראש העיר התקשר אלי ושאל אם ארצה לשחק בלויטה. אם הוא יכשיר את האצטדיון לליגת העל לא תהיה לי בעיה וזה בסדר מבחינתי", אישר אלון. "ישבתי גם בכמה פגישות כדי לעזור לו בהליכים מול המנהלת". כדי למנוע אי הבנות, הבהיר הבעלים כי אין לו כל עניין לסייע כלכלית בשיפוץ האצטדיון, אלא לשלם את עלות שכירת המגרש פר משחק – סכום של 15 אלף שקלים, בדומה למה שהוא משלם כיום באצטדיון רמת גן.

"נותנים לנו לשחק ברמת גן רק כי בלומפילד עדיין לא מוכן. כידוע, אצטדיון רמת גן לא עומד בתנאים של ליגת העל וזה מתאפשר לנו לפנים משורת הדין, כי שיחקנו שם בעונה שעברה", אמר אלון. "כשבלומפילד יהיה מוכן נעבור לנתניה ואם המגרש בכפר סבא יהיה מוכן, נשחק שם. לא מעניין אותי כמה העירייה תשקיע שם ואני לא יודע כמה זמן זה ייקח, אבל אם המגרש יוכשר לליגת העל אני מוכן לשלם כדי שלויטה יהיה האצטדיון הביתי של הפועל רעננה".

בזמן שהקבוצה תנדוד בכל מקרה מחוץ לעירה, כאן המקום להזכיר שלא מזמן הצהיר ראש העירייה, חיים ברוידא, שיעשה כל שיוכל על מנת להקים אצטדיון עירוני ראוי ברעננה, זאת במסגרת אירוע לרגל 80 שנה לייסוד המועדון. "ראש העיר הבטיח קבל עם ועדה ואני מבין שהוא מטפל בזה", עדכן אלון. "כבר מצאו מקום, התברר שהאדמה שייכת למועצת חוף השרון ויש הסכמה על חילופי שטחים, אבל אני לא יודע כמה זמן ייקח עד שזה יקרום עור וגידים. אנחנו מחכים לזה ומאמינים שזה יקרה".

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא מברכת קבוצת הפועל רעננה ואת הבעלים אשר אלון, שנענו לפניית ראש העיר כפר סבא, לשתף פעולה בשנים הקרובות לטובת שני המועדונים. לצורך כך, עיריית כפר סבא החלה לפעול להתאמת האצטדיון, בהתאם לבקשת התאחדות הכדורגל. לאחר השלמת ההתאמות הנדרשות, הפועל רעננה והפועל כפר סבא ישחקו באצטדיון לויטה כפר סבא".

ביום שישי תמריא הקבוצה למחנה האימונים הטרום עונתי בן עשרה ימים בפולין. שחקן הכנף אחמד דראושה, ששיחק אשתקד באחי נצרת וכבש שלושה שערים בכל המסגרות, סיכם בקבוצה וייצא למחנה. מנגד, מי שיחמיץ את המחנה הוא כרם ארשיד, שנפגע באימון בצורה קשה בקרסולו. רגלו של השחקן גובסה למשך שלושה שבועות וההערכות הן כי יוכל לשוב לפעילות בעוד כחודשיים. בשישי שעבר גברה רעננה 0:2 על רמת השרון במשחק אימון שנערך באצטדיון קרני בעיר. אביחי ידין, שעשוי לעזוב לאום אל פאחם, ועידו דוידוב כבשו. ביום רביעי תקיים הקבוצה באותו לוקיישן משחק אימון נוסף מול האקס חיים סילבס והפועל חיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפועל רעננה יכולה לשחק בליטה מרחק 10 דקות מרעננה לקבוצה
    בסדר גודל שכזה אסור לבנות מיגרש מיוחד עבורה מתקציב העיריה שהבעלים יבנה מכיסו ולא על חשבון הציבור של כ100 אלף איש שבקושי באים למשחקים רק קומץ של כמה עשרות איםה ההגיון..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר