הפועל רעננה. צילום: שרון בוקוב

הפועל רעננה צריכה להיות בפלייאוף העליון: טורו של צביקה צמח

המטרה של רעננה צריכה להיות שדרוג מהעונה שעברה, בשביל זה אברהם צריך חלוצים איכותיים

פורסם בתאריך: 8.7.17 10:08

1. אם הפועל כפר סבא תגיע לפירוק היא תפתח את העונה עם מינוס 9 נקודות, דבר שצפוי להוביל לירידה לליגה השלישית. שחקנים לגיטימיים לא ירצו לבוא לקבוצה במצב כזה. שחם יכול להיפגש עם אוהדים, אבל יש פערים גדולים בין להיפגש לבין לתת את הקבוצה. הוא גם אמר שיישאר ויחזיר את הקבוצה לליגת העל, אבל קיבל רגליים קרות. זה בגלל מה שעושים לו האוהדים – מלכלכים, מקללים ויש שם דינמיקה שלילית. זה לא פשוט להוציא כסף מהבית. הוא אומר לעצמו – למה אני צריך את זה? אעשה מנוי ואהיה רגוע, למה לי להתחייב? ברור שבעלים לא חף מטעויות ושחם עשה הרבה, אבל הוא גם שילם עליהן מהכיס שלו. לדעתי הוא ילך, כי הוא פשוט כבר לא נהנה שם. הבחירה במסאי דגו מראה ששחם הרים ידיים. זה מאמן צעיר ומוכשר ואני מאוד רוצה שיצליח, אבל הוא לא נותן לו צ'אנס אמיתי. נתת למאמן את המפתחות? תן לו גם כלים להצליח. צעירים זה בסדר גמור אבל צריך גם כמה ותיקים ומנוסים. מבחינת דגו זה בסדר כי הוא רוצה להיכנס לשוק המאמנים, אבל יהיה לו קשה מאוד לעמוד בלחץ.

2. דודו אברהם מאמן ראוי ואני חושב שיצליח לעשות בהפועל רעננה דברים יותר טובים מאשר בשנה שעברה. כרגע לרעננה יש בעיה ומחסור בחומר שחקנים. שחררו לא מעט והקבוצה נחלשה, כך שבלי תחליפים ראויים יהיה לה קשה. אם אברהם יפגע בזרים הוא יעשה צעד חשוב בדרך להצלחה. אני מאמין שהמועדון יביא שוער זר במקום אריק ינקו. יקח לו זמן להסתגל אבל זה הכרחי. גם שורה אובארוב התחיל בארץ ברגל שמאל. הבעיה הכי גדולה היא בהתקפה, כי זו קבוצה שלא כובשת וגם אין מי שייצר מצבים. הקבוצה צריכה גם להתחזק בחלק הקדמי.

3. בדומה להפועל כפר סבא, גם הפועל הרצליה צריכה כלים כדי להצליח. ארז בנודיס מאמן מצוין שיודע את העבודה ושוחה בליגה הזאת. השחקנים אוהבים אותו, ישחקו בשבילו ותהיה לזה הרבה משמעות. אם יקבל 3-4 שחקנים איכותיים ומנוסים בתפקידי מפתח, הרצליה תוכל לדבר חזק למעלה. הבנתי שההנהלה של הרצליה עושה חיים קשים למאמנים שלה. אני בעד שייתנו צ'אנס למאמן לעבוד ושלא יכתיבו לו מה לעשות. הרי בסוף אם לא הולך, המאמן הוא זה משלם את המחיר. בסך הכל מדובר במועדון עם מוסר תשלומים ותנאים טובים שראוי לשחק בליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר