אור דסה. צילום: ניר קידר
אור דסה. צילום: ניר קידר

כל הפרטים מאחורי העסקה הגדולה בתולדות הפועל רעננה

השיחות עם האח אלי, 200 אלף הדולרים שיצאו מהקופה הצנועה של הקבוצה מהשרון, החוזה ארוך הטווח והאחוזים שנשארו אצל מכבי תל אביב. אור דסה חתם לארבע שנים רעננה ובמועדון מרוצים מאוד

פורסם בתאריך: 17.7.19 12:11

השידוך בין אור דסה להפועל רעננה אינו דבר חדש. העובדה שלאחר תקופת השאלה ממושכת ממכבי תל אביב נרכש דסה על ידי רעננה והפך לעסקה היקרה בתולדות המועדון הצנוע, בהחלט כן. עם סיום העונה שב דסה אוטומטית למכבי תל אביב, בה החזיק בחוזה לעונה נוספת. באלופה רצו שיחתום לשנתיים נוספות בדומה לשחקנים אחרים במועדון, אך משסירב דסה, בין השאר בשל רצונו להבטיח לעצמו דקות משחק, נכנס אוטומטית לקטגוריית "המנודים" המפוקפקת, עמה נמנו גם שגיב יחזקאל, שנמכר בינתיים לאשדוד, ואליאל פרץ.

דסה לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים והתאמן במסגרות נפרדות, בין השאר עם בית"ר תל אביב מהלאומית, שמתאמנת באותו מתקן של הצהובים בקריית שלום. הבעלים של רעננה, אשר אלון, ניהל במקביל מו"מ עם מכבי תל אביב ועם אלי דסה, שמייצג את אחיו הצעיר, בסיומו רכש 80% מכרטיסו בסכום של 200 אלף דולר, כאשר האלופה תמשיך להחזיק ב-20% הנותרים. דסה, שיחגוג בעוד כחודשיים יום הולדת 21, חתם מצדו על חוזה לארבע שנים. כאמור, מדובר בעסקה היקרה בתולדות הפועל רעננה, כאשר קדמה לה בזמנו רכישתו של בן והבה מבית"ר טוברוק בסכום של חצי מיליון שקלים. במועדון הדגישו את נחיצותו של דסה, כמו גם את היותו בורג מרכזי בקבוצה, גורמים משמעותיים הרבה יותר עבורם מהרצון לעשות עליו "אקזיט" בעתיד.

דסה כבר שוהה עם חבריו הישנים/חדשים במחנה האימונים בעיירה הפולנית וורקה, שם התמקמה במלון סילאנקה נאד פיליצ'ה. הוא חולק חדר עם המגן ירדן כהן ובמועדון ציינו כי "אור מרגיש מצוין ושמח להגיע למקום שרצה אותו". בחלוקה לחדרים תוכלו למצוא גם את בן בנימין ועדי נמני, עידו לוי וניב אנטמן, אסף צור ועמית כהן, קייס גאנם עם הרכש הטרי מאחי נצרת, אחמד דראושה ואילו אביחי ידין, שצפוי להמשיך למרות ששמו נקשר לאחרונה להפועל אום אל פאחם, צוות עם הקפטן הוותיק שניר שוקר. השחקנים נהנים ממזג אוויר קריר ונעים ונהנים מפינוקים קולינריים של השף/מנהל הקבוצה המסור מיכאל ביטון, שדאג בין השאר למבחר בשרים כשרים ומשובחים מארץ הקודש. סדר היום כולל ארוחת בוקר בשעה 8:30 וכעבור שעה וחצי אימון ראשון. בשעה 12:00 זוכים השחקנים לזמן ספא וטיפולים ובשעה 13:00 ארוחת צהריים. בשעה 14:00 – שנ"צ (כך בלו"ז המקורי) וב-17:00 קפה ועוגה בלובי לפני היציאה לאימון נוסף. עוד קצת זמן ספא ב-19:00 ושעה לאחר מכן ארוחת ערב מפנקת לפני שנועלים את היום. בשני הבא תשוב הקבוצה לישראל.

משחק האימון הראשון של הקבוצה מול הקבוצה המקומית KS ווארקה הסתיים בתוצאה 0:8 לרעננה. יוג'ין אנסה, קייס גאנם ויואב תומר כבשו צמדים, רועי לוי ואור דסה הוסיפו שער משלהם. החלוץ הניגרי סאנדיי אקינבולה שכבר חתם בקבוצה, מתקשה להוציא ויזה וככל הנראה לא יצטרף בסופו של דבר לרעננה. במועדון מחפשים אחר תחליף ראוי, אך ציינו במקביל כי בשל העלויות הכלכליות לא מדובר במשימה פשוטה. החלוץ רותם חטואל, שחתם על חוזה ארוך טווח, נמצא לא מתאים מקצועית ושוחרר בסופו של דבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר