עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי
עמית יברבאום. צילום: עזרא לוי

בניו הגדולים של מוטי יברבאום עברו להפועל רעננה

עמית, שחקן נבחרת הנוער, ורועי, עזבו את הפועל כפר סבא על רקע סכסוך מתמשך בין אביהם לעידן שום. הקבוצה סגרה את הסגל עם החתמתו של קרלוס ריבס

פורסם בתאריך: 24.7.19 13:07

הפועל רעננה השלימה את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה עם הסיכום על צירופו של החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבס, שיחתום לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. אשתקד הופיע ריבס 13 פעמים במדי אתלטיקו נסיונל בליגה הראשונה בארצו, אך לא כבש. לנסיונל הושאל מניו יורד רד בולס מליגת ה-MLS האמריקנית. עוד שיחק ריבס בן ה-25 באורלנדו סיטי (ארה"ב) ובדפורטיבו קאלי (קולומביה). ריבס יגיע על חשבונו של החלוץ הניגרי סאנדיי אקינבולה, שנתקבל בבעיות בניסיונותיו להוציא ויזה שתאפשר לו לעבוד בישראל.
הקבוצה שבה השבוע ארצה באווירה אופטימית ממחנה האימונים בפולין, כשבשני משחקי האימון שקיימה שמרה על רשת נקייה – בניצחון הגבוה 0:8 על וורקה המקומית ובתיקו ללא שערים מול הפועל תל אביב. מי שהציגו יכולת טובה במיוחד היו שחקני הרכש הזרים, הבלם הספרדי דויד מתיאוס והקשר הגנאי דיווין נה. "היה מחנה אימונים טוב מאוד, הקבוצה שיחקה כדורגל טוב ואנחנו מחכים להגעתו של ריבס שיכול לתרום לנו הרבה", אמרו במועדון. "דויד מתיאוס ודיווין נה מתגלים כשחקני רכש טובים ואיכותיים הן מקצועית והן חברתית".
מי שקיבלה חיזוק משמעותי היא מחלקת הנוער של רעננה, אליה הצטרפו שני בניו של שחקן העבר של הפועל כפר סבא, מוטי יברבאום, עמית (17 וחצי) ורועי (15). הראשון שולב אשתקד בבוגרים של כפר סבא והציג יכולת מצוינת, ובחודשים האחרונים אף זכה לזימון יוקרתי לנבחרת הנוער. הוא יחל את דרכו בקבוצת הנוער תחת המאמן זוהר קמינסקי ולא מן הנמנע שבמהלך העונה ישולב בקבוצת הבוגרים. רועי ישחק בקבוצת נערים ב' של המועדון.
אגב, בנו הצעיר של יברבאום, בן בן ה-11, יישאר בקבוצת הטרומים הירוקה. העזיבה של השניים, בניו של שחקן העבר ואחד האנשים הקרובים לבעלי כפר סבא יצחק שום, מוטי יברבאום, נובעת מהסכסוך המתמשך שהחל בעונה שעברה בינו לבין בנו של שום והבעלים בפועל, עידן. יש לציין כי נעשו ניסיונות רבים על מנת להגיע לעמק השווה ולאפשר לבניו של מוטי יברבאום להמשיך במועדון, אך כאמור ניסיונות אלו לא צלחו ויברבאום האב קיבל את ההחלטה לנתק את שני בניו הגדולים מהמועדון בו גדל ואותו הוא אוהד.
עידן שום מסר בתגובה לדברים: "אין לי שום סכסוך עם מוטי יברבאום, אני מכבד את משפחת יברבאום. לגבי הסיבות לעזיבות של הילדים, לא אתייחס אליהן בתקשורת וזה תמיד יישאר ביני לבין מוטי. עמית, גם אם הוא לא ישחק העונה בכפר סבא, הוא בשנה הבאה יחזור, כי הוא מושאל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר