טיילר ווידמן. צילום מתוך האתר הרשמי של צדיבטה זאגרב
טיילר ווידמן. צילום מתוך האתר הרשמי של צדיבטה זאגרב

השינויים במכבי עירוני רעננה נמשכים: "לא חושב על הציפיות"

מתיחת הפנים של הקבוצה בפגרת הקיץ כוללת רכש מרשים בדמות הפורוורד/סנטר טיילר ווידמן מצדביטה זאגרב. תקציב הקבוצה בעונה הבאה יעמוד על 1.4 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 31.7.19 14:23

מכבי עירוני רעננה קרובה להשלמת הסגל לעונה הקרובה, כאשר הקבוצה עברה מתיחת פנים כללית ולמעשה מי שממשיך מהעונה שעברה הוא רק אוריאל טרוצקי. את מצבת הזרים שלה ישלים טיילר ווידמן, פורוורד/סנטר (23, 2.03 מ'), בוגר מכללת באטלר ששיחק בעונה החולפת בצדביטה זאגרב מצמרת הליגה הקרואטית.

ווידמן, שמצטרף לסטיבן גרין שסגר בקבוצה בשבוע שעבר, שוהה בימים אלה עם נבחרת ארה"ב למשחקי הפאן אמריקן בפרו, כמו גם טרוצקי המחזיק באזרחות כפולה ומשחק בנבחרת אורוגוואי. במצב הנוכחי לא פחות משישה שחקני רעננה משתייכים לנבחרות השונות, כאשר לשניים האמורים מצטרפים שחקני נבחרת העתודה ואלופת אירופה הטרייה, יאיר קרביץ ותומר פורת, וכן שחקני נבחרת הנוער יהל מלמד ואיתי גבע, שבלטו בשבוע החולף באליפות אירופה דרג ב'. בניצחון הפתיחה 46:93 על נורווגיה קלעו השניים 4 נקודות כ"א, כאשר גבע הוסיף נתון מרשים במיוחד כשחילק 11 אסיסטים. מול לוקסמבורג החלשה (31:100 לישראל) קלע מלמד 10 נק' וגבע הוסיף 7 ובדריסה השלישית ברציפות – 53:97 על איסלנד, קלע גבע שוב 7 נק' ומלמד הוסיף 4. ברביעי שמרה הנבחרת על מאזן מושלם ניצחה 50:61 את צ'כיה, שהיה כבר הרביעי ברצף. מלמד קלע 5 נקודות (9 ריב') וגבע הוסיף שתי נקודות.

בחזרה לרעננה. על החבורה הצעירה של אבנר יאור ינצח גיא לביא על תקן "המבוגר האחראי", לאחר ששב למועדון בו גדל אחרי עונה שהתחלקה בין מכבי חיפה לאליצור נתניה. עד פתיחת האימונים בתחילת ספטמבר תנסה הקבוצה להתחזק בשחקן נוסף, כאשר במידה והדבר יתאפשר כלכלית יהיה זה צעיר שחובת ההוכחה עליו. גם העונה יהיה תקציב הקבוצה מהנמוכים בליגה הלאומית וינוע סביב 1.4 מיליון שקלים. מצד שני, אשתקד תקציב בסדר הגודל הזה הספיק למקום הראשון בליגה הסדירה ולהעפלה לחצי גמר הפלייאוף. לרשימת העוזבים, שהחלה עם עלייתם לליגת העל של גיל בני (גלבוע/גליל) ומייקל בריסקר (הפועל תל אביב), הצטרפו גם עידו סטולרו, שגיב דוד וגל חלמיש.

"אני בכלל לא חושב על נושא הציפיות בעונה הבאה, אלא רוצה ליצור שוב תלכיד של חבר'ה צעירים ורעבים שרוצים ללמוד, להשתפר, להתקדם ולשחק יחד", אמר המאמן אבנר יאור. "זה חלק מכרטיס הביקור של המועדון – רצון לייצר שחקנים צעירים, מקומיים ואחרים, שיעבדו קשה ויצרו קבוצה תוססת שתהנה על המגרש ויהיה כיף לראות אותה". על שובו של לביא הוסיף המאמן: "לגיא יש תכונות מנהיגותיות שחשובות לנו מאוד בקבוצה, ומעמדת הרכז הוא האיש שתפקידו יהיה להוביל את העסק. הציפיה שלנו תהיה שייצור חיבור טוב בין השחקנים וגם יעזור לחלק מהם בתהליך הקליטה במועדון". עונת 2019/2020 בליגת המשנה צפויה להיפתח ב-29 בחודש אוקטובר, כששבוע קודם לכן יחלו הקבוצות את דרכן במסגרת גביע המדינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר