אוהדי הפועל רעננה. צילום: שרון בוקוב
אוהדי הפועל רעננה. צילום: שרון בוקוב

שי לעונה: הטור של עודד גוברשטיין

הודעת השגיאה באתר 'לאן' הובילה אותי להמתנה של 54 דקות לנציגה אדיבה, שגם לאחריה לא הצלחתי להשלים את המשימה ולרכוש לעצמי מנוי לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 31.7.19 14:24

עוד פרק נכתב השבוע במחלקת פספוס אוהדים ושימור טעויות של הפועל רעננה. כחלק מריטואל הקיץ של אוהד שבוי, מזה כחודש שהאצבע שלי חמה על העכבר להזמין מנוי עונתי, ותסלחו לי אם 9,000 מנויי מכבי תל אביב ב-48 שעות פחות עושים לי את זה.

אני הרי כבר מורגל לתהליך בו מנוי שנקנה בראשית יולי מגיע אי שם בספטמבר. בעונה שעברה נשבר אפילו שיא מועדון חדש במריטת עצביי כשחלון ההזדמנויות לרכישת אותו מנוי עונתי נפתח רק יום לפני משחק הבית הראשון בגביע הטוטו, אך להרגעתי המנוי עצמו הגיע תוך שבוע, עוד לפני פתיחת הליגה.

בעודי תוהה אילו תלאות איאלץ לעבור הפעם כדי לשים ידי על המוצר הנחשק, נכנסתי לפני כשבועיים לאתר הכרטיסים 'לאן'. בתחתית הרשימה, הרבה אחרי אימפריות אוהדים כמו סקציה נס ציונה, מכבי פתח תקוה ואפילו גלבוע/גליל מהכדורסל, אכן היתה ההצעה לרכישת מנוי להפועל רעננה, אלא שלחיצה על הקישור הובילה להודעת שגיאה. המתנתי בסבלנות עוד כמה ימים עד אשר תתוקן התקלה, אך זה לא קרה וכך יממה לפני בעיטת הפתיחה נדרשתי לחוויית ההזמנה הטלפונית: 54 דקות לצלילי מוסיקת מעליות ולופ 'שיחתך חשובה לנו' נגאלו סוף סוף על ידי פקידה חביבה בשם שי וזו החלה לבצע עבורי הליך רכישה טלפוני מזורז, אך גם היא נעצרה מהר מאוד על ידי אותו באג במערכת.

שי הבטיחה לבדוק את העניין מול הקבוצה ולחזור אליי עם תשובה. היא אכן עמדה במילתה: 'מכירת המנויים לעונה טרם החלה'. כשאתגרתי אותה בשאלת המשך מתי המכירה אמורה להתחיל, שהרי למחרת שיחתנו כבר אמור להתקיים משחק בית בגביע הטוטו, שי ענתה ברגישות ובנחישות: 'ההחלטה לגבי משחקי גביע הטוטו נתונה בידי המועדון והעונה הוא החליט שלא להכליל אותם במנוי', אך סיימה בהבטחה אישית: 'אני אצור איתך קשר מיד כשתחל המכירה'. תראו מה זה נשים, שתי דקות שיחה ושי כבר הבינה את חולשותיי. אם כך, חשבתי לעצמי, אקבע איתה דייט ליד קניון איילון בשעה 20:30 ואקווה שהיא תגלה את הרגישות הנדרשת ולא תגיע בידיים ריקות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר