מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר
מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

ואחר כך אני איתך. הטור של עודד גוברשטיין

הטקטיקה של מנחם קורצקי העונה, שלב אחר שלב

פורסם בתאריך: 7.8.19 15:49

לתקוף או לא לתקוף? זאת השאלה הפילוסופית אשר נדונה בימים אלו במשרדי הפועל רעננה. מצד אחד לאשר אלון נמאס מהישארות ליגה רק לשם הישארות, מצד שני קורצקי מתבצר בגישת 'אם זה לא מקולקל למה לתקן'. הבעיה: שניהם צודקים.
לטובת הבעלים עומד הקיץ האחרון: הרכש הגיע כבר בשלב מוקדם והוא נראה התקפי מתמיד. לטובת המאמן עומדות השנתיים האחרונות: כדורגל קשה לצפייה שהספיק להישארות בליגה בלי לחצים מיותרים של הרגע האחרון. לכן סביר להניח שזו תהיה הטקטיקה של מנחם קורצקי העונה:
24.8
"אשר, אתה באמת רוצה מערך התקפי נגד מכבי חיפה במחזור ה-1? אלך על בטוח בסמי עופר ואחר כך אני איתך".
31.8
"בחיאת, אם נגד מכבי חיפה הבונקר לא הספיק, אז דווקא נגד בית"ר ללכת 'אול-אין'? תן להגיע הביתה בשלום ואחר כך אני איתך".
14.9
"אתה בעל הבית, מה שתגיד אני עושה. רק מזכיר לך שאנחנו 0 נקודות, חדרה 0 נקודות, זה קרב ראש בראש. מביא לך נקודה כדי שהתחתית לא תברח ואחר כך אני איתך".
21.9
"אל תדאג בוס, משחק בית נגד אשדוד – 3 נקודות עליי! עזוב עכשיו 'ניצחון בסטייל', מארגן אותך עם 0:1 מגול חצי עצמי ואחר כך אני איתך".
28.9
"עד שמצאנו סוף סוף את הנוסחה לנצח דווקא עכשיו אתה רוצה שינוי? ועוד בטרנר? תן להתאושש מהניצחון על אשדוד ברחבת ה-16 שלנו ואחר כך אני איתך".
5.10
"נו, הבטחתי או לא הבטחתי הפסד מכובד בב"ש? אנחנו על הסוס, משבוע הבא רק טיקי-טאקה. מה למה רק משבוע הבא? כי השבוע יש לי את ה-0:0 השנתי נגד הפועל ת"א ואחר כך אני איתך".
19.10
"נשבע לך היינו מוכנים לשרוף את הדשא עם הטיקי טאקה, מה אני אשם שהייתה פגרת שזרוע? ועכשיו הדשא גבוה אז בכלל קשה לייצר כדורגל מהיר. אבל אל תדאג, עד סוף הסיבוב אני מגרד לך עוד 2 ניצחונות, אתה מגרד לי שני זרים בינואר, אני מסדר לך חגיגות הישארות 4 מחזורים לסיום העונה, אתה מסדר לי שחרור למועדון גדול. ואחר כך? ואחר כך אני איתך…"

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר