מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר
מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

פותחים עונה – אבל משהו חסר, לא? / הטור של עודד גוברשטיין

מנחם קורצקי חיפש במוספי פתיחת העונה, בתכניות הטלוויזיה ובכל מקום אפשרי - אבל תחזיות על ירידת ליגה של הפועל רעננה לא היו בנמצא. כנראה שבסמי עופר, השחקנים ייאלצו לבהות בלוח ריק, ולצאת לדרך

פורסם בתאריך: 21.8.19 14:09

אין דבר שמאמן כדורגל, בטח זה הישראלי, אוהב יותר מאשר תקשורת שעושה בעבורו את העבודה: לשם כך לא נדרשת תעודת פרו או השתלמות מקצועית מעבר לים. כל מה שצריך זה זוג מספריים כדי לגזור את הידיעה ‘הפועל רעננה מועמדת לירידה גם העונה’ וסלוטייפ כדי להדביק על הלוח בחדר ההלבשה.

תתפלאו, אבל כמה שגזיר נייר עיתון אחד יכול להשפיע על מוטיבציה של כדורגלן, לא יצליחו גם אלף שעות ספה אצל אלון גל. למאמני הפועל רעננה הידיעה הזאת חיכתה דרך קבע במוספי פתיחת העונה בשנים האחרונות, כאילו בהזמנה אישית. ללא כל קשר לביצועיה בעונה הקודמת, הקבוצה תמיד הייתה אחת משתיים על הכוונת התקשורתית וההערכה השנתית גם גובתה בפרמטרים הגיוניים למדי שכללו תקציב, מגרש, קהל ומסורת. אלו הועתקו כמובן מקיץ קודם, כי הרי אף מחזיק עט ומקלדת לא יטריח עצמו למתחם האימונים באמצע אוגוסט כדי להתרשם מהסגל החדש והתנהלות המועדון. בסדר, עצלנותם – הצלחתנו.

מנחם קורצקי ניגש השבוע לדלת ביתו, אסף את העיתונים הרלוונטיים ושלף מן המגירה את המספריים והסלוטייפ. הוא החל מדפדף בין מוספי הספורט אך לא מצא את מבוקשו. אולי ידיעת הזהב על היורדת הבטוחה זלגה בשוגג כמה עמודים אחורה למדור התרבות או שמא הוגלה ההימור על ירידת ליגה לטורי הרכילות? לא ולא.

קורצקי המודאג פנה לתוכנית ב’ והדליק את הטלוויזיה. הוא שקד בדקדקנות על כל פריים ופריים בתוכניות ‘חמש באוויר’, ‘מגרש פתוח’ ו-’מתחממים’ אך גם משם לא הגיעה הבשורה לצערו. נס ציונה, הפועל כפר סבא, הפועל חדרה, מ.ס. אשדוד ואפילו הפועל ת”א. כולן התגלגלו על לשון הפרשנים כמועמדות לירידה ורק את פנינת השרון שלו שכחו. מה יש, בן אדם עבד כל כך קשה כדי לתחזק את תדמית האנדרדוג, לא תזרקו לו איזו עצם?

באין סחורה מבוקשת באמתחתו, מנחם קורצקי יגיע בשבת לסמי עופר בידיים ריקות. דקות לפני פתיחת העונה, המאמן והשחקנים ייאלצו לבהות בלוח לבן ריק בחדר ההלבשה. את כותרות העיתונים של מוספי פתיחת העונה הבאה, הם יוכלו הפעם לשם שינוי לכתוב בעצמם.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר