שחקני הפועל רעננה רואים את חבשי חוגג. צילום: רמי שלוש
שחקני הפועל רעננה רואים את חבשי חוגג. צילום: רמי שלוש

בסיומה של דרמת ענק: הפועל רעננה הפסידה 4:3 למכבי חיפה במחזור הפתיחה

איזה משחק ענק פתח הערב את עונת 2019/20 בליגת העל. הקבוצה של קורצקי הוליכה 0:2 ו-2:3, אך צמד של ניקיטה רוקאביצה בדקות הסיום שלח את האדומים הביתה עם לא מעט מחמאות, אך בלי נקודות

פורסם בתאריך: 24.8.19 20:03

כהרגלה, מכבי חיפה נתנה לאוהדיה לטפח ציפיות גבוהות לקראת העונה הנוכחית, בעוד הפועל רעננה הנמיכה אותן. מצד שני, כשהירוקים מתקשים בשנים האחרונות לנצח במחזור הפתיחה ואילו השרונים לועגים פעם אחר פעם לתחזיות המוקדמות, אולי הניצחון הירוק הדרמטי 3:4 הערב (שבת) דווקא כן מפתיע לאור ההתפתחויות במגרש.

רעננה הדהימה עם יתרון 0:2 משערים של אור דסה (5) מבישול של קייס גאנם אחרי טעות קשה של עאיד חבשי ועצמי של רז מאיר (24) אחרי שיוג'ין אנסה לא ספר את ארנסט מאבוקה. חיפה חזרה מהר משערים של יובל אשכנזי (36) וחבשי בנגיחה מדויקת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מקרן של הרכש צ'ארון שרי, 2:2 בהפסקה. בין לבין, נרשמו דאגות על הספסל האורח כשגאנם מתח את שריר הירך האחורי והוחלף ביואב תומר.

נמני חוגג את השער. צילום: רמי שלוש

נמני חוגג את השער. צילום: רמי שלוש

כשנדמה היה שחיפה תדרוס בחצי השני הגיע פנדל רענני בדקה ה-65 בסיוע ה-VAR אחרי נגיעת יד של חבשי, אותו תרגם עדי נמני ליתרון 2:3. עד הסיום היה זמן למהפך של ניקיטה רוקאביצה (84,88) מבישולים של שרי ודולב חזיזה, שהותירו את רעננה רק עם המחמאות.

כבש צמד. רוקאביצה. צילום: רמי שלוש

כבש צמד. רוקאביצה. צילום: רמי שלוש

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר