קייס גאנם. צילום: ניר קידר
קייס גאנם. צילום: ניר קידר

בדרך לאקזיט? מכבי תל אביב עשויה לרכוש את קייס גאנם

החלוץ המוכשר של הפועל רעננה מעורר עניין אצל האלופה, שעשויה לשלם עליו 1.2 מיליון יורו, במידה ודור פרץ יימכר. הקבוצה תשחק בעונה הקרובה באצטדיון המושבה, תשלם 32 אלף שקלים למשחק

פורסם בתאריך: 28.8.19 13:03

סביר להניח שבהפועל רעננה לא בנו יותר מדי לפני שריקת הפתיחה על נקודות מול הר הגעש הירוק בסמי עופר, אבל בעקבות ההתפתחויות שחקניו של מנחם קורצקי יכולים לראות עצמם מאוכזבים מאוד כשיצאו בידיים ריקות למרות יתרון 0:2 ו-2:3. "אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל אופטימיים להמשך", אמרו ברעננה. "אנחנו גאים מאוד בשחקנים ואין אליהם טענות. התכוננו טוב מאוד הן לדקות החלשות של חיפה והן לדקות הטובות שלה, רק חבל שנפלנו בדברים הקטנים – חוסר ריכוז בקרנות, במיוחד בגול הרביעי, אבל גם בשלישי, בו ספגנו למרות שהיינו ביתרון מספרי ברחבה. גם בתיקו היינו מאוכזבים, אז בטח שבהפסד, אבל הפנים קדימה". שביעות רצון גדולה הייתה מתפקודו של הבלם הצעיר שון קלימקין, שנכנס כמחליף ורשם הופעת בכורה בליגת העל. "אנחנו מאוד מרוצים משון ויודעים שיש לנו בלם מצוין לעתיד הקרוב", החמיאו במועדון.

בקבוצה חתמו השבוע הסכם לשימוש באצטדיון המושבה בעונה הקרובה, שישמש כמגרש הביתי של רעננה, כמו גם של סקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא ושתי הפתח תקוואיות מהליגה הלאומית. הקבוצה של אשר אלון תשלם 32 אלף שקלים למשחק, והמעבר התאפשר רק לאחר שבני יהודה והפועל תל אביב חזרו לאצטדיון בלומפילד המשופץ. עוד לפני החתימה מול נציגי האצטדיון הפתח תקוואי, האדומים לא הגיעו לסיכום עם עיריית נתניה על המשך השימוש באצטדיון בעונה הקרובה.

החלוץ עידן שמש שהתחיל את העונה שעברה בנס ציונה ועברה להפועל חיפה, חתם לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גורמים ברעננה ציינו כי הצירוף המאוחר יחסית של שמש נעשה כגיבוי במידה וקייס גאנם יימכר. ל"ספורט צומת השרון” נודע כי במועדון עוקבים אחרי ההתפתחויות במכבי תל אביב, שעשויה למכור את דור פרץ לקבוצה באירופה. במידה ופרץ יימכר, תוכל מכבי לרכוש את גאנם מבלי לעבור על חוקי הפייר פליי בסכום שיכול להגיע ל-1.2 מיליון יורו. גאנם, אגב, הוחלף מול חיפה שלוש דקות להפסקה לאחר שמתח את שריר הירך האחורי, עבר בדיקה ביום שלישי על מנת לברר את חומרת הפציעה.

בצל ההפסד 4:3, הנה כמה פרטי טריוויה חביבים שנכנסו בעקבותיו להיסטוריה הצנועה של המועדון. הפנדל של עדי נמני, שנפסק לאחר התייעצות של שופטי ה-VAR, הוא הראשון שנשרק לזכות הפועל רעננה מאז עונת 2017/18. עוד קודם לכן, הכיבוש של אור דסה מול שער חשוף בחלוף חמש דקות קבע שלראשונה בהיסטוריה רעננה כובשת את השער הראשון בעונה בליגת העל. זו גם הייתה הפעם הראשונה בליגת העל שבמשחק של רעננה מובקעים שבעה שערים.

עניין נוסף ומחויך שהציג באור חיובי את אוהדיה המועטים של הקבוצה, נגע לסרטון מושקע שפרסמו ערב פתיחת העונה שזכה לבאזז חיובי מאוד וללא מעט מחמאות ברשתות החברתיות. "אחרי הפסדים הרחובות די ריקים אבל גם אחרי ניצחון, ביציעים כשנספור אוהדים זה כולל גם אנשי ביטחון. גם אם אנחנו חמש, איתה גם במים, באש, עד שיגידו קדיש על הקבר אני לא נוטש. אין לנו בית גם אין תארים, אין יריבות עם כולם מסתדרים", היו רק חלק מהפנינים בסגנון ראפ שבאו להבהיר: אנחנו כאן, גם אם לא במספרים גדולים. 1,752 לייקים, 718 תגובות ו-142 שיתופים (נכון לכתיבת שורות אלה) הוכיחו שהמסר החשוב של אוהדי רעננה עבר ולעיתים האיכות עדיפה בהרבה על הכמות. ביום ראשון (20:00, המושבה) תתייצב רעננה לעוד סוג של משימה בלתי אפשרית, כשתארח את בית”ר ירושלים המחודשת של יוסי בניון ורוני לוי ותנסה להפתיע ולצבור נקודות ראשונות העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר