נמני חוגג את השער בסמי עופר. צילום: רמי שלוש
נמני חוגג את השער בסמי עופר. צילום: רמי שלוש

שלישייה מהדהדת. הטור של עודד גוברשטיין

קסם השלישייה בעיניי הוא שכל אחד יכול להיתפס לאלמנט אחר בה: אחד יאמר שהיא כובשת, שני יתחבר לדרך ואותי בכלל תפסה המחשבה היצירתית. חתרנו למגע ולא עשינו במכנסיים גם כשהמצלמות נדלקו

פורסם בתאריך: 28.8.19 13:08

תודו שלכך לא ציפיתם: אם מכבי ת"א היתה נותנת בראש זה היה המשך ישיר לעונה שעברה, אם בית"ר ירושלים היתה מפציצה זה היה הגיוני נוכח המזומנים שחוגג מפזר ואפילו אם הפועל ת"א היתה מתעוררת לחיים זה לא היה מפיל אתכם מהכסא, אבל שלישייה מהפועל רעננה? ולמי איכפת בכלל שעם כל הרעש והצלצולים, השלישייה לא השפיעה בכלל על הניקוד בטבלה. כולה מחזור פתיחה, תארו לעצמכם מה הם עוד מבשלים שם ברחוב אחוזה.

קסם השלישייה הזאת בעיניי הוא שכל אחד יכול להיתפס לאלמנט אחר בה: אחד יאמר שהיא כובשת, שני יתחבר לדרך ואותי בכלל תפסה המחשבה היצירתית. לא עוד זעקת הקוזאק הנגזל, חסל סדר 'אכלו לי, שתו לי'. אשכרה חתרנו למגע ולא עשינו במכנסיים גם כשהמצלמות נדלקו. אבל מילא אנחנו, תראו מה שלישייה אחת יכול לעשות לרחוב הספורטיבי. הקהל הנייטרלי ישב על הכורסא בבית מול המסך ובהה בצימאון בסחורה המלהיבה שלנו ומאז כמעט חלף שבוע ועדיין כולם מחמיאים לי ברחוב על אותה שלישייה כאילו שיש לי בה יד ורגל.

מסתבר שהצלחנו להדליק גם את תקשורת הספורט. אחרי שנים של סיזיפיות מייגעת הבאנו לה אותה בהפוכה, ולזכות התקשורת ייאמר שכבר מהרגע הראשון היא הבינה שהפעם יש פה משהו שונה וזנחה בצד את כל הדעות הקדומות והמנטרות השליליות כדי לחבק את המוצר החדש. שלא תטעו, ממש כמו כל דשדושי העבר, גם השלישייה המרעננת הושגה בתקציב אפסי וכשהסיכויים להצלחה היו קלושים מלכתחילה.

אבל אני לא תמים, הרי השלישייה תסיים תיכף את 15 דקות התהילה שלה בעולם ואנשים ימצאו לעצמם ריגוש חדש. מה לעשות שהופעה כזאת אי אפשר לנפק על בסיס שבועי כשאתה הפועל רעננה, מקסימום פעם-פעמיים בעונה. לכן, אם חלילה החמצתם את ההצגה הכי טובה בליגה, תאמינו לי – כנסו בהקדם ליוטיוב, חפשו 'השלישייה מהקומץ' וצפו בקליפ הנפלא שהכינו שלושה אוהדים שרופים של הפועל רעננה לקראת פתיחת העונה. לא יודע לאיזו שלישייה אחרת חשבתם שהתכוונתי, אבל בשבילי השלישייה מהקומץ המתיקה במעט את השבוע מהרביעייה בחומץ.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר