אוהדי הפועל רעננה. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל רעננה. צילום: עזרא לוי

בניגוד לתקנון: הפועל רעננה גבתה 60 שקלים מילדים, חיילים ונשים

על חגיגות הניצחון של האדומים מול בית"ר ירושלים העיבה תלונה שהוגשה להתאחדות לכדורגל, בנוגע לאי עמידה בתקנון ההתאחדות בכל הנוגע למחיר הכרטיסים. "הדברים אינם נכונים", טענו במועדון. שישה שחקנים של רעננה זומנו לסגל הנבחרת הצעירה

פורסם בתאריך: 4.9.19 12:24

הפועל רעננה עלולה לעמוד לדין משמעתי לאחר שעברה על תקנון ההתאחדות לכדורגל. למשחק מול בית"ר ירושלים נמכרו כרטיסים במחיר אחיד של 60 שקלים, מבלי שהוצאו כרטיסי חייל ונוער כמתחייב. על פי תקנון האליפות של ההתאחדות, קבוצה בליגת העל יכולה לקבוע מחיר כניסה אחיד, שכולל מבוגרים, נשים, ילדים וחיילים, אם הוא לא יעלה על 50 שקלים. במידה והמועדון בוחר לגבות עבור כרטיס מבוגר מעל 50 שקלים, המחיר לנשים, ילדים וחיילים מחויב בהנחה של 50% לפחות.

בהתאחדות אישרו שהתקבלה תלונה בנושא נגד רעננה, אך במועדון הכחישו נמרצות. "הדברים אינם נכונים", נמסר בתגובה מרעננה. "לפי התקנון נמכרו כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים בדלפקי לאן בימים שלפני המשחק. גם ביום המשחק במשרדי לאן המחיר הוא אחיד, 50 שקלים לפי התקנון". בניגוד גמור לדברים, לידי "ספורט צומת השרון" הגיע צילום של כרטיס המשחק עם המחיר הנקוב – 60 שקלים, וממשרד לאן נמסר כי הכרטיסים בימים שלפני המשחק נמכרו במחיר של 60 שקלים, ללא זכר למחיר אותו מציינים במועדון.

מארגון היציע, ארגון הגג של אוהדי הכדורגל בישראל, נמסר: "אנחנו מצפים ממועדון כמו הפועל רעננה ליישם מדיניות מחירי כרטיסים ברוח "כרטיס לכל כיס" ולעודד הגעה של אוהדים רבים יותר למשחקיו. מצער מאוד שמועדונים רבים לא מיישמים את התקנון שהם עצמם קבעו. חשוב להזכיר שתקנון ההתאחדות לכדורגל קובע במפורש שאם מועדון מוכר כרטיס במחיר שעולה על 50 שקלים, המועדון מחוייב להוציא כרטיסים לחיילים וילדים עד גיל 18 במחיר של עד 50% ממחיר כרטיס רגיל שמשלמים אוהדי הקבוצה האורחת. אנחנו מציעים בחום לאוהדי קבוצות שנפגעים מכך, להגיש תלונות רשמיות למנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל. בכדי לסייע לאוהדים לעשות פיתחנו כלי מיוחד שיעלה לאוויר בימים הקרובים".

הכובשת המצטיינת

בהפועל רעננה אמנם התרגלו ללעוג לתחזית "היורדת הבטוחה", אבל ספק אם בעבר עשו זאת בשלב מוקדם כל כך. הקבוצה שמתהדרת כבר שנים בחלק אחורי חזק ובמיעוט קיצוני של שערי זכות, בעטה ב-180 הדקות הראשונות של העונה חמש פעמים למסגרת. כמה מתוכן נכנסו? כל החמש! 100% מהשדה, נתונים מרשימים גם למועדון כדורסל.

ניהול משחק משובח של הצוות המקצועי טשטשו את חסרונו של קייס גאנם הפצוע והובילו לניצחון 1:2 מפתיע על בית"ר ירושלים, שהגיעה לעונה בכלל ולמשחק ספציפית עמוסה בציפיות לריצה בצמרת. יוג'ין אנסה עשה את הספתח העונתי, עמית כהן הרשים עם ביצוע מלוטש לשער הניצחון ואור דסה היה כרגיל מעל כולם, כשהוכיח כמה מהלך הרכישה שלו ממכבי תל אביב היה צעד נכון של אשר אלון. "אנחנו מבסוטים ושמחים על הניצחון, ובעיקר על הביטחון שהעניק לשחקנים, ימנף אותם קדימה ויגרום להם להאמין בעצמם", אמרו במועדון. "צריכים לזכור שעברנו שני משחקים קשים, הבקענו חמישה שערים והיינו רחוקים חמש דקות מניצחון בחיפה. בזכות החבר'ה הצעירים שעלו מהנוער ונותנים פייט, יש תחרות בריאה על מקום בהרכב ואפילו בסגל".

מנחם קורצקי עם בן סביר. צילום: עזרא לוי

מנחם קורצקי עם בן סביר. צילום: עזרא לוי

על כובש שער הניצחון, שגדל במחלקת הנוער, הושאל אשתקד לחדרה וכבש במדיה מול מכבי חיפה, הוסיפו ברעננה: "חצי שנת ההשאלה בחדרה בעונה שעברה עשתה לעמית טוב. הוא חזר מחושל ומחוספס יותר והיכולת שלו עושה לכולנו כאב ראש חיובי".

ובכל הנוגע לדור העתיד, ברעננה יודעים היטב על מה הם מדברים. לא פחות משישה משחקני הקבוצה זומנו לסגל הנבחרת הצעירה, שתשחק בשבוע הבא בחוץ מול קזחסטן במסגרת מוקדמות יורו 2021. לצד דסה ועמית כהן שכבר הוזכרו, זומנו גם השוער אסף צור, הקשר בן סביר, והחלוצים רועי לוי יואב תומר. "כל הצעירים המוכשרים הללו מעניקים עומק לסגל וכולנו תקווה שרק ימשיכו להתפתח ולהצליח", אמרו במועדון. "זה המודל של הפועל רעננה ובעתיד, מטבע הדברים, אפשר גם למכור אותם וכל הצדדים ירוויחו". לאחר פגרת הנבחרת תפגוש רעננה בחוץ את הפועל חדרה, שטרם ניצחה בליגה העונה. גאנם וירדן כהן הפצועים צפויים לשוב לסגל. "זה אמנם רק מחזור שני, אבל אנחנו מאמינים שאפשר לעשות משהו טוב העונה – עונה שקטה ואולי אפילו מעבר", סיכמו בקבוצה.

אביחי ידין, עמית כהן, עידו לוי ויוג'ין אנסה. צילום: עזרא לוי

אביחי ידין, עמית כהן, עידו לוי ויוג'ין אנסה. צילום: עזרא לוי

מחזור עמוס בשערים עבר גם על קבוצת הנוער של המועדון, שסיימה ב-3:3 מול האלופה מכבי פתח תקוה. רועי לוי המוכשר כבש שלושער. הראשון שלו היה שער יתרון, בעוד שהמלאבסים הפכו ל-3:1, אך צמד שלו בדקות 83 ו-85 כפה חלוקת נקודות בין הקבוצות. זו הייתה נקודת הליגה הראשונה של רעננה העונה, אחרי שהקבוצה של זוהר קמינסקי הפסידה 2:0 במחזור הפתיחה להפועל רמת השרון. במחזור הבא (14.9) תתארח רעננה אצל המוליכה מכבי חיפה.

מי שיצא מרוצה פחות מהניצחון המפתיע של האדומים הוא תושב לוד, ששער אחד של עמית כהן הפריד בינו לבין זכייה בלא פחות מעשרה מיליון שקלים. אותו אדם שלח טופס טוטו בסוף השבוע האחרון והימר נכונה על לא פחות מ-15 תוצאות נכונות מתוך 16. המשחק בו "נפל" היה זה שבין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים, שעליו הימר גם X וגם 2, אך השער של כהן בדקה ה-66 ניפץ את חלומו והשאיר אותו עם פרס משני של עשרות אלפי שקלים בלבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר