ירדן כהן מול אלירן עטר. צילום: שרון בוקוב
ירדן כהן מול אלירן עטר. צילום: שרון בוקוב

ירדן כהן נשאר בהפועל רעננה: "הפסד גדול של המועדון והשחקן"

המגן השמאלי, שהיה מחוזר על ידי בית"ר ירושלים, לא עבר לבסוף לקבוצה מהבירה, שהייתה מוכנה לשלם עליו מיליון וחצי שקלים. הסיבה: מחלוקת על האחוזים של השחקן ממכירה עתידית

פורסם בתאריך: 18.9.19 12:55

ב-180 הדקות הראשונות של העונה, בכל פעם שבעטה למסגרת מצאה הפועל רעננה את הרשת – 5 במספר. היכולת המשופרת מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בהחלט העלתה את רף הציפיות, שהתרסקו באחת עם התבוסה המחפירה 4:0 להפועל חדרה. המפסידה, אגב, לא בעטה ולו פעם אחת לעבר המסגרת. "אחרי הניצחון על בית"ר היינו על גג העולם ותראה איפה אנחנו היום", אמר בצער אחד השחקנים. "כולם התבאסו רצח, כולל מנחם קורצקי ולאף אחד לא היה יותר מדי מה להגיד. אחרי ששיחקנו טוב בסמי עופר וניצחנו קבוצה של עשרות מיליונים, נגד חדרה היינו פעם ראשונה סוג של פייבוריטים וכנראה שזה השפיע עלינו. יחד עם זאת, אם כבר הפסדנו, טוב שזה קרה בצורה הזו וקיבלנו את הזעזוע, שלא היה מגיע כנראה במקרה של הפסד במשחק צמוד. צריך להתרומם מפה ולהבין שאמנם עשינו ניצחון יפה על קבוצה גדולה, אבל אנחנו עדיין הפועל רעננה".

מי שצפוי היה לעזוב את הקבוצה אבל נשאר בסופו של דבר הוא המגן השמאלי ושחקן הנבחרת הצעירה, ירדן כהן. רעננה, שלא מתביישת בכך שמטרתה להשביח שחקנים במטרה למכור אותם לקבוצות הגדולות, הייתה אמורה לעשות את האקזיט על המגן בעסקה המוערכת בסכום של כמיליון וחצי שקלים. אלא שדווקא לאחר הסיכום בין כהן לבית"ר על חוזה ארוך טווח, התגלו בעיות בין רעננה לשחקן, כאשר לטענת גורמים במועדון הבעלים אשר אלון דרש מכהן לוותר על 25% המגיעים לו ממכירה עתידית, זאת בשל העובדה שהמגן הגיע לשרון בגיל צעיר ממכבי חיפה בהעברה חופשית ולמעשה רעננה קיבלה אותו בחינם.

כהן בן ה-22, שמשחק בחוזה נמוך יחסית, סירב לוותר על המגיע לו ובשני השבוע ירדה בית"ר סופית מהעסקה כשהודיעה על צירופו של אורי מגבו, לאחר שהאחרון שוחרר מקרית שמונה. "זה הפסד גדול של רעננה והפסד של ירדן, הרי המטרה היא ששחקנים יתקדמו מהמועדון שלנו", התייחס גורם במועדון לסוגיה. "כולם כבר ידעו שהוא עובר ומי לא היה מתבאס אם הייתה לו הזדמנות לעבור לבית"ר?. יחד עם זאת, מדובר במקצוען שימשיך לתת את כל כולו להצלחת הקבוצה". גורמים בבית"ר ירושלים אישרו שאי ההסכמות בין אלון לכהן הובילו לביטול העסקה. אשר אלון סירב להגיב לפניית "ספורט צומת השרון בנושא".

כשבמאזנה שלוש נקודות ושני הפסדים בשלושה מחזורים, בראשון הבא (המושבה, 19:00) תארח רעננה את מ.ס אשדוד, שטרם נוצחה העונה והרשימה השבוע בתיקו 2:2 מול הפועל באר שבע. המגן עדי נמני (פציעה במפשעה) והקשר שניר שוקר (פציעה בשריר הירך האחורי) לא נכללו בסגל בתבוסה לחדרה וצפויים להחמיץ גם את המשחק הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר