קרלוס ריבס. צילום: עזרא לוי
קרלוס ריבס. צילום: עזרא לוי

בעקבות פציעת ריבס: הפועל רעננה תחפש חיזוק זר

במועדון התאכזבו לשמוע כי הקשר הקולומביאני קרע את הרצועה הצולבת. שון קלימקין עשוי להחליף את דויד מתיאוס שהורחק מול הפועל באר שבע. "הראנו שאנחנו קבוצה חזקה עם אופי", אמר שחקן בקבוצה

פורסם בתאריך: 2.10.19 12:57

הפועל רעננה חוזרת אט אט לממדיה הטבעיים בבחינת הקבוצה שנשארת עם יותר מחמאות מנקודות. כזה היה גם ההפסד 1:0 להפועל באר שבע בטרנר. הזדמנות ענק של קייס גאנם במחצית הראשונה ועוד מצב קורץ של עדי נמני בשנייה לא הספיקו, כשבצד השני נגיחה אחת של מיגל ויטור עשתה את העבודה ושלחה את שחקני רעננה לחגוג את ראש השנה ללא נקודות. "ההחמצה של קייס פשוט לא תיאמן", אמר באכזבה גורם במועדון. "שיחקנו מצוין בחצי הראשון והיינו צריכים לרדת ביתרון, כך שניקח איתנו מהמשחק לא מעט דברים טובים, אבל כמובן שגם מאוכזבים מהפסד בגלל שער ממצב נייח".

"חבל מאוד שלא הצלחנו להבקיע כי שתי הקבוצות הגיעו להמון מצבים", הוסיף אחד השחקנים. "יחד עם זאת, הראנו שאנחנו קבוצה חזקה עם אופי". חרף האופטימיות, בתום חמישה מחזורים מדורגת רעננה עשירית עם ארבע נקודות בלבד. ההגנה, החוליה החזקה של הקבוצה בשנים האחרונות, ספגה כבר 11 שערים, שווה ערך לנועלת הטבלה מקריית שמונה. עוד לפני המשחק קיבלה הקבוצה בשורות קשות מכיוונו של הקולומביאני קרלוס ריבס. הקשר ההתקפי, שנפצע דקה לסיום בתיקו 1:1 מול אשדוד, עבר בדיקת MRI בה התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית וסיים את העונה. בשלב זה לא צפויה רעננה לצרף שחקן במקומו ובקבוצה ינסו לבחון אפשרות לחיזוק זר לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר.

בראשון (20:00, המושבה) תארח רעננה את הפועל תל אביב, לה נקודה אחת פחות והיא עדיין בחיפושים אחר ניצחון ראשון העונה בכל המסגרות. הבלם דויד מתיאוס, שהורחק שלא בצדק מול באר שבע לאחר שחילוץ כדור נקי מנייג'ל האסלבנק התפרש משום מה אצל השופט אוהד אסולין כצהוב שני, יחמיץ את המשחק. מי שעשוי למלא את מקומו הוא שון קלימקין הצעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר