ג'ורדן פושה. צילום: עזרא לוי

הערך המוסף של הפועל רעננה: טורו של נח איינשטיין

ג'ורדן פושה עשה נכון כשחתם בקבוצה קטנה בליגת העל כמו הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 14.7.17 11:18

1. מוקדם לדעת איך יראה ג'ורדן פושה בליגת העל, אבל אם הוא היה כל כך טוב בהרצליה והבקיע בצרורות כנראה יש בו משהו. הוא חיזוק טוב להפועל רעננה, אבל צריך לראות איך הוא יתאקלם ויתחבר עם שאר השחקנים. אני מאמין שהוא יכול להעניק את הערך המוסף להתקפה של רעננה והיא רק תרוויח ממנו.

טוב מאוד בשבילו שבחר בתחילת הדרך בליגת העל בקבוצה קטנה יחסית ולא הלך למקום עם לחצים גדולים. זה יקל עליו להיכנס לעניינים. מנגד, בטוח שהוא יחסר מאוד למכבי הרצליה, אבל אולי זה יפתח פתח לאחרים שייקחו יותר יוזמה וייכנסו לעניינים. ברור שהעזיבה שלו היא מכה קשה לקבוצה, אבל הרצליה הביאה חבר'ה צעירים ולא נראה שהיא תרצה להיאבק על העלייה העונה. הלחץ לא יהיה גדול שם כמו בשנים קודמות. שחקנים לא יפחדו ליזום ויהיה להם קל יותר. כרגיל, הכל תלוי באריאל שיימן ובזהות השחקנים שירצה להביא.

2. סתיו שחם ממשיך לספר סיפורים אבל לא לספק פתרונות. אם יש כל כך הרבה התעניינות, למה כל המשאים ומתנים האלה לא נגמרים בהסכם? עם כל יום שעובר זה נהיה גרוע יותר וסימן השאלה סביב המועדון הזה גדול מאוד. מעבר לזה, שחם מדבר כאילו הוא השקיע עשרות מיליונים, בעוד שלטעמי הוא כמעט ולא השקיע כסף במועדון. אף אחד לא יודע מה הוא רוצה. מסכן המאמן מסאי דגו שצריך להתעסק בתחילת דרכו בדברים כאלה.

מקצועית, מתכון שכולל רק שחקנים צעירים לא עובד וחייבים מספר שחקנים ותיקים שיכוונו וינהיגו את השאר. כרגע כפר סבא נראית כמו עדר ללא רועה. אני חושב שהיא תיאבק בתחתית ותצטרך הרבה מזל כדי לשרוד בלאומית. טל בנש וגיא בדש עברו להפועל תל אביב ויובל יעקובוביץ' עזב. הלוואי ואני טועה ואולי תיווצר תשתית טובה של חבר'ה צעירים, אבל בינתיים כל מי שקצת טוב מנסה לברוח. אין כאן הוקוס פוקוס וגם שחקנים חדשים צריכים זמן כדי להיקלט ולהתאקלם. כרגע מתחילים מאפס, בלי בסיס ועם סגל דליל מאוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר