מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר
מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

בהפועל רעננה מצאו אשם: ה-VAR

אין חדש בהפועל רעננה. טענות קשות על השיפוט, מנחם קורצקי מורחק והקבוצה עדיין מחפשת ניצחון ליגה אחרי למעלה מחודש

פורסם בתאריך: 11.10.19 14:41

הפועל רעננה הייתה קרובה מאוד להיות הראשונה שמעניקה להפועל תל אביב שלוש נקודות מלאות בעונת 2019/2020, אבל שער השוויון של המחליף כרם ארשיד עשר דקות לסיום שלח את ניסו אביטן לחפש ניצחון בכורה במקום אחר. מנגד, גם למאמן מנחם קורצקי אין יותר מדי סיבות לשמוח אחרי התיקו 2:2, בטח לא אחרי ההתפרצות כלפי צוות השיפוט במחצית בעקבות אירוע ה-VAR שהוביל לפנדל נגד קבוצתו.

בירידה לחדר ההלבשה נשמע המאמן צורח: "כל שבוע האיגוד מזיין אותנו. די כבר, יש לנו משפחות ויש לנו אחריות". הצעקות נמשכו עד כניסת השופטים לחדר ההלבשה והובילו להרחקתו של המאמן, שצפה בקבוצתו מהיציע במחצית השנייה. "מאז שנכנס ה-VAR רעננה רק נענשת וזה כואב", אמר קורצקי המתוסכל בסיום. "זה תיקו שכולו הפסד כי עלינו עליהם בכל פרמטר. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מהנקודות שיש לנו". קורצקי, שהורחק לא פעם בעבר, עמד בחמישי לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת וספג קנס של 3,000 שקלים, ועונש הרחקה על תנאי לשני משחקים במקרה של עבירה דומה.

"ברור שההרחקה של קורצקי השפיעה ופגעה בנו", אמר אחד השחקנים. "לא עלינו טוב למחצית השנייה ושתי דקות אחר כך נפלנו וספגנו. מצד שני, בליגה צמודה כזו חשוב מאוד לא להפסיד והראינו הרבה אופי כשחזרנו למשחק". אגב, הנגיחה של הבלם עידו לוי בדקה ה-23 הייתה שערו השלישי במדי רעננה. את כל השערים הבקיע נגד הפועל תל אביב. עד כה כבשה רעננה שמונה שערים, כמות זהה לאלופה מכבי תל אביב, אבל ההגנה בה היא מתגאה לאורך השנים היא נכון לעכשיו החלשה בליגה, עם 13 ספיגות בששה מחזורים בלבד. בחשבון אחרון, לאחר הציפיות הגבוהות שיצרה בשני משחקיה הראשונים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, רעננה לא טעמה ניצחון מה-1 בספטמבר ואט אט היא שבה למקומה הטבעי בתחתית עם 5 נקודות בלבד מ-18 אפשריות.

יוסי ג'נאח, שעבד במחלקת הנוער של מכבי חיפה, מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר