מנחם קורצקי. צילום: עזרא לוי
מנחם קורצקי. צילום: עזרא לוי

בהפועל רעננה זועמים: "אנחנו הקבוצה שהכי ניזוקה עד עכשיו מה-VAR"

שתי השגיאות הקשות של צוות השיפוט ב-0:0 מול הפועל חיפה העלו שוב את חמת זעמם של אנשי המועדון. "טעויות השיפוט פשוט שברו את השחקנים", אמר בכיר במועדון

פורסם בתאריך: 23.10.19 15:14

בהפועל רעננה הגיעו מים עד נפש בעקבות שתי טעויות השיפוט הקשות שמנעו ממנה ניצחון על הפועל חיפה, פסילת השער החוקי של יוג'ין אנסה וההתעלמות מהפנדל הברור של ניסו קפילוטו על קייס גאנם. הבעלים אשר אלון צפוי להעביר תלונה למנהלת הליגות בנושא ואף להמליץ על ביטול השימוש ב-VAR לאלתר. "הטעויות הקשות במחצית הראשונה נגד הפועל חיפה פשוט שברו את השחקנים במחצית השנייה, אחרי ששיחקו טוב וגם הבקיעו. תמיד יש טעויות שיפוט ואין לזה סוף. גם אם לא מדובר בקונספירציה נגדנו, הפועל רעננה היא הקבוצה שהכי ניזוקה עד עכשיו מה-VAR", קבע בכיר במועדון. "אנחנו מודאגים ומוטרדים, כי המערכת הזו לא נחוצה לשופטים שלנו ולליגת העל בישראל, אלא אם יהיה שינוי קיצוני בניהול של ה-VAR".

"אני מאוד מאוכזב בשביל השחקנים שלי", אמר בסיום המאמן מנחם קורצקי. "נעשה לנו עוול, גם לפני שבועיים מול הפועל תל אביב, וחבל כי אני באמת חושב שהקבוצה משחקת טוב. לצערי הדברים נגזלים מאתנו שבוע אחרי שבוע ואני מקווה מאוד שזה יתאזן". גורמים במועדון הביעו כעס על איגוד השופטים וטענו כי הוא מלא במלחמות אגו, אינטריגות ותחרויות זה על גבו של זה על מנת לזכות בקידום. "

אף אחד שם לא סומך על השני ולא מאמין לשני, וגם שיטת הניקוד של השופטים מטומטמת, אז מה התועלת בכך ששופט מפחד לשרוק אפילו את מה שהוא רואה?", תהו ברעננה. "פעם הערכנו את השופטים כמו טייסים, שצריכים לקבל החלטות קשות בעשירית שנייה, אבל כשכבר יש VAR ואתה יכול לראות בדיוק איפה טעית, גם זה לא עוזר". גם כלכלית, קבעו ברעננה שאין הצדקה לשימוש במערכת היקרה, כשההוצאה עבור כל קבוצה בליגה הבכירה מוערכת ב-250 אלף שקלים בשנה. "פשוט חבל על הכסף", סיכם בכיר במועדון.

התיקו המאופס הותיר את רעננה מסובכת עמוק בתחתית הטבלה. בתום שבעה מחזורים במאזנה של הקבוצה ניצחון בודד ו-6 נקודות בלבד, שמספיקות למקום ה-12. בשבת (18:00) תצא רעננה למשחק חוץ שמוגדר כבר עתה כקרב תחתית לוהט ותפגוש את קריית שמונה, שמתחת לקו האדום עם שתי נקודות פחות. על הקווים של המארחת יערוך קובי רפואה הופעת בכורה, לאחר שהחליף את מסאי דגו שפוטר. הפסד יוריד את רעננה לראשונה העונה מתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר