מנחם קורצקי. צילום: שרון בוקוב
מנחם קורצקי. צילום: שרון בוקוב

קורצקי מקבל גיבוי: "אין שום סכנה למעמדו, הוא כאן לשנים"

המשבר של הפועל רעננה נמשך עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון וירידה למקום האחרון בטבלה. "זו פתיחת העונה הכי גרועה שאני זוכר", הודה הקפטן שניר שוקר

פורסם בתאריך: 13.11.19 12:27

דווקא שני המחזורים הראשונים בעונה הנוכחית נטעו תקווה בליבם של אוהדיה הספורים של הפועל רעננה, עם הפסד דרמטי למכבי חיפה וניצחון על בית"ר ירושלים, אלא שההמשך נצבע שחור מדי שבוע ומאז אותה חגיגה גדולה על בית"ר אי שם ב-1 בספטמבר לא טעמו שחקניו של מנחם קורצקי ניצחון – כבר שמונה מחזורים רצופים. המספרים בהם לא מעודדים יותר – שלוש נקודות וארבעה שערי זכות במשך למעלה מחודשיים, נתונים בעייתיים אפילו עבור מי ששמה האמצעי מזמן הפך לבונקר. הניצחון המפתיע של נס ציונה על באר שבע המחיש את גודל המשבר גם בטבלה עם הצניחה למקום ה-14 והאחרון ערב היציאה לפגרה – 6 נקודות בלבד מ-30 אפשריות. חרף העליות והירידות לאורך השנים במערכת היחסים הבעייתית בין אשר אלון למנחם קורצקי, במועדון הבהירו שנכון לעכשיו מעמדו של המאמן לא על הפרק.

"אין שום סכנה למעמד של מנחם. כולם מחזיקים ממנו והוא פה לשנים", הבהיר גורם במועדון. אגב, קורצקי נמנע מלדבר עם שחקניו לאחר ההפסד 1:0 לנתניה, שהיה השלישי ברציפות של קבוצתו. מנגד, בחר אלון שלא כהרגלו להיכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק בשבת למטרת נאום מוטיבציה, שלא הועיל בדיעבד. לצד חוסר היכולת, בלט במשחק האחרון גם חוסר המזל, כשהבעיטה של אלמוג כהן עברה דרך רגלו של קייס גאנם וראשו של יונס מלדה בטרם גרמה לסחרחורת אצל אסף צור ונחתה ברשת.

בהפועל רעננה הרחיבו בתחילת השבוע את הבונקר כשסירבו לאפשר למי מהשחקנים להתראיין ל"ספורט צומת השרון". מי שבכל זאת הסכים להתייחס לפתיחה הקטסטרופלית הוא הקפטן הוותיק שניר שוקר, שהחלים לאחרונה מפציעה אך ממעט לקבל הזדמנויות. "זו פתיחת העונה הכי גרועה שאני זוכר בהפועל רעננה, גם בלאומית וגם בליגת העל", אמר שוקר בן ה-30, שמשחק ברציפות במועדון מאז עלה לבוגרים. "למרות שפתחנו טוב מול מכבי חיפה וניצחנו את בית"ר ירושלים, מאז יש דעיכה. היו משחקים שנראינו טוב, אבל לא לקחנו את הנקודות וזו הבעיה שלנו השנה. בעונה שעברה גם כשהיינו לא טובים ידענו לעשות את העבודה ולצבור נקודות".

לקראת המשך הדרך אמר שוקר: "אנחנו רגילים לקרבות תחתית, בטח ביחס לשאר הקבוצות שנמצאות שם, אבל אי אפשר להתעלם מזה שאנחנו במקום ממנו יורדים ליגה. בסופו של דבר אני סומך על אשר, דמיאן וגיל שיידעו מה לעשות כדי להוציא את הקבוצה מהמקום הזה. כולנו מאמינים שאפשר לצאת מהמצב הזה ואם לא היינו מאמינים, לא היה טעם אפילו להתעורר בבוקר לאימון". נקודת האור הקבועה ממשיכה להיות בגזרת שחקני הבית המוכשרים של המועדון, כאשר חמישה מהם – אסף צור, עמית כהן, בן סביר, אור דסה ויואב תומר, זומנו לסגל הנבחרת הצעירה למשחק מול מונטנגרו בחמישי (לאחר סגירת הגיליון) באצטדיון רמת גן, במסגרת מוקדמות יורו 2021.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר