אבנר יאור. צילום: הראל שורצברג
אבנר יאור. צילום: הראל שורצברג

מכבי רעננה מסתבכת בתחתית: "אי אפשר להיכנס למרה שחורה"

הקבוצה של אבנר יאור רשמה הפסד שלישי בארבעת מחזורי הפתיחה ומתרגלת למעמדה החדש בחלק התחתון של הליגה הלאומית. "הרוח הקבוצתית היא מפתח מאוד חשוב ברעננה וברגע שכולם יתרמו לה, דברים ייראו אחרת", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:07

מכבי רעננה מודל 2019/20 מתחילה אט אט להסתגל למעמדה החדש כקבוצת תחתית. מי שהגיעה אשתקד עד חצי גמר הפלייאוף תוך רצף בלתי מבוטל של ניצחונות, ספגה מכה כואבת כשהובסה בחמישי שעבר ב-33 הפרש על ידי בני הרצליה (ראו ידיעה נפרדת) ובשלישי השבוע המשיכה במגמה השלילית עם הפסד ביתי מרגיז לשכנתה, מכבי הוד השרון, 93:84. אגב, עבור הוד השרון מדובר בניצחון בכורה העונה בליגת המשנה לאחר שלושה הפסדים רצופים. המשחק היה צמוד בפתיחה עם יתרון קל לרעננה, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 22:25 ובהמשך ירדה להפסקה ביתרון מינימלי, 40:41. אלא שהקבוצה נחלשה במחצית השנייה ורבע אחרון מרשים מבחינה התקפית של האורחת עם 31 נקודות העניק לה בסופו של דבר את הניצחון. יהל מלמד במשחק שיא הצטיין בשורות רעננה עם שורה סטטיסטית של 22 נקודות, 8 ריב' ו-4 אס'. לארי אנדרסון (17 נק'), ראיין קלמאג' (11), וונדל מקינס וגיא לביא (10 כ"א) קלעו גם הם בספרות כפולות. אלא שג'ימי הול בערב מפלצתי של 28 נק' ו-22 (!) ריב', יחד עם 22 נק' של מריוס קריק, הכריעו את הכף לטובת הוד השרון.

"ברבע האחרון אני חושב שהיינו קצת חסרי ביטחון ומתוסכלים מזה שקצת לא הלך בהתקפה. הורדנו את הרגל מהגז מבחינה הגנתית ופשוט לא ירדנו ולא נתנו הגנה כמו שצריך", ניתח המאמן אבנר יאור. "אסור שזה יקרה לנו וזו הסיבה שהמשחק ברח לנו בסוף, בגלל הירידה המנטאלית הזו בדקות האחרונות. שוב, אין לזה שום סיבה. לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה, אבל אנשים צריכים להיות מוכנים ודרוכים כל הזמן להתחרות בליגה הזו. אי אפשר פתאום להיכנס למרה שחורה למשך כמה דקות כי משהו לא הלך. צריך ללמוד מזה במהירות ולהתחרות כמו שצריך גם כשהכדור לא נכנס". לגבי התבוסה מול הרצליה הוסיף המאמן: "להרבה חבר'ה לא הלך טוב ברמה האישית ובסופו של דבר זה גרם לתוצאה הזו, מה גם ששיחקנו מול יריבה חזקה מאוד. שוב, גם כאן יש קשר לעניין המנטאלי כי גם אם מחטיאים מתחת לסל, עדיין אפשר לרדת מהר להגנה, לתת פייט ולהיראות טוב יותר מבחינה תחרותית".

יכול להיות שחוסר הניסיון השנה פוגע בקבוצה?
"תמיד לניסיון יש אפקט משמעותי, אבל מבחינה מנטאלית גם חבר'ה שהם פחות מנוסים יכולים להיות חזקים בראש ועל זה אנחנו צריכים לעבוד. כל יום שלישי זה קרב חדש של 40 דקות. הרוח הקבוצתית היא מפתח מאוד חשוב ברעננה וברגע שכולם יתרמו לה, דברים ייראו אחרת". במאזנה של מכבי רעננה שלושה הפסדים בארבעה מחזורים ובשלישי הבא (19:00) תנסה הקבוצה לשפר עמדות כשתצא למשחק חוץ מול מכבי קריית מוצקין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר