עופר ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב
עופר ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב

עופר ברקוביץ' מגיע למכבי רעננה: "יש מה לעשות עם הקבוצה"

המאמן הוותיק החליף את אבנר יאור בתפקיד, וכבר רשם ניצחון במשחק הבכורה שלו עם 78:94 על הפועל גליל עליון. "לא באתי כדי לעשות מהפיכות, אלא לייצב את השורות", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:20

מכבי רעננה לא חיכתה זמן רב מדי לאחר עזיבתו של המאמן אבנר יאור ומינתה במקומו את עופר ברקוביץ', שחתם במועדון לעונה וחצי. יש לציין כי בין ברקוביץ' ליו"ר רעננה, ערן טסל, ישנה היכרות ארוכת שנים, ובנערותו אף התאמן טסל תחת ברקוביץ' בעירוני רמת גן. המאמן הוותיק בן ה-54 משמש במקביל כמנכ"ל העמותה בעירוני נס ציונה, כאשר עיקר פעילותו שם נוגעת למחלקת הנוער של האגודה. מדובר בעבודה העיקרית של ברקוביץ' והוא ימשיך בה במקביל לעבודתו ברעננה.

"בסך הכל רעננה מגיעה אחרי כמה הפסדים וטבעי שהמורל טיפה ירוד ומאבדים ביטחון, אבל אלה דברים שניצחון פותר", אמר ברקוביץ'. "יש מה לעשות עם הקבוצה, גם ברמה המיידית וגם לטווח הרחוק, אבל מוקדם לצאת בהצהרות כי אני צריך להיות עם הקבוצה ולהכיר אותה יותר. כרגע המטרות הן לייצב את השורות, להחזיר את הקבוצה למסלול ולהעניק לה שקט, ביטחון ואנרגיות כדי שתנצח משחקים".

ברקוביץ' אימן לראשונה בליגה הבכירה את עירוני רמת גן לפני 20 שנה, בשנת 1999. ב-2006 הוביל את מכבי גבעת שמואל למסע הישרדות מרשים שכלל תשעה ניצחונות רצופים ונבחר למאמן העונה. בהמשך הציל פעמיים את מכבי ראשון לציון מירידה ובעונת 2011/12 נבחר שוב למאמן העונה לאחר שהוביל את מכבי אשדוד להישג היסטורי בדמות גמר הפיינל פור. בינואר השנה חתם בבני הרצליה, אך נשאר בתפקיד שבועיים בלבד וניהל שני משחקים לפני שהוחלף באריק שיבק. בסיום העונה, כידוע, נשרה הרצליה ללאומית. עדיאל שתיבי, ששימש כעוזרו של יאור ועמד על הקווים בתבוסה לקריית מוצקין, ימשיך כעוזרו של ברקוביץ'. המאמן החדש הבהיר כי אין בכוונתו להיות מעורב במחלקת הנוער של רעננה, אך הוסיף כי "תמיד כיף לקדם צעירים עם פוטנציאל וברמה הראויה. זה חלק מהמוטו של המועדון ולא עומד להשתנות. לא באתי כדי לעשות מהפיכות, אלא לייצב את השורות. עם עושים את הדברים טוב ונכון, התפתחות והתקדמות של שחקנים היא חלק מהעבודה".

הפרמיירה של ברקוביץ' בשלישי השבוע הוכתרה בהצלחה עם ניצחון ביתי מרשים של רעננה 78:94 על הפועל גליל עליון. לאחר רבע ראשון צמוד אותו סיימה רעננה ביתרון מינימאלי 20:21, הגיע רבע שני מצוין בשני צדי המגרש, בו ניצחה רעננה 19:30 וירדה להפסקה ביתרון מבטיח 39:51. גליל ניסתה לחזור ברבע השלישי, אבל הצליחה רק לצמצם לפני שרעננה לחצה שוב על הדוושה ברבע האחרון והגדילה את ההפרש עד הסיום. יאיר קרביץ להט עם 22 נק' ו-8 אס' וגילברט בראון קלע 21 ותרם 5 ריב'. לארי אנדרסון עם 17 נק' ו-6 ריב' ואוריאל טרוצקי עם 12 נק' ו-5 ריב' קלעו גם הם בספרות כפולות עבור המנצחת. היה זה ניצחונה השני העונה של רעננה בשישה מחזורים ובשלישי הבא (19:30) תפגוש בחוץ את הפועל חבל מודיעין, לה מאזן זהה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר