קבוצת אביב רעננה לאחר הזכיה. צילום: אליסיה כסלו
קבוצת אביב רעננה לאחר הזכיה. צילום: אליסיה כסלו

בשנה הבאה באליפות העולם: נבחרת תיכון אביב זכתה באליפות כדורגל האולמות

הקבוצה שמודרכת על ידי עמי וזאנה גברה 6:7 לאחר הארכה על תיכון חדש הרצליה וזכתה בתואר. בשנה הבאה תייצג הקבוצה את ישראל בטורניר העולמי בצרפת

פורסם בתאריך: 11.12.19 14:52

גמר ליגת התיכונים בכדורגל אולמות שנערך בשלישי השבוע באולם מקיף ט' באשדוד סיפק דרמה איכותית במיוחד. בדרבי שרוני נפגשו אביב רעננה ותיכון חדש הרצליה, שהעפילו למשחק הגמר מבין כ-300 בתי ספר בארץ. בתום משחק קצבי ואיכותי שכלל לא פחות מארבעה מהפכים, הניפו תלמידי תיכון אביב מרעננה את הגביע בזכות ניצחון 6:7 לאחר הארכה.

נסו לעקוב: רעננה כבשה ראשונה, אבל הרצליה ירדה להפסקה ביתרון 1:3. כאן לחצה רעננה על הדוושה ועלתה ל-3:4. ירין מוגרבי מהרצליה אמנם החמיץ הזדמנות להשוות בפנדל, אותו הדף השוער המצוין אמרי און, אבל תיקן עם שער סופר דרמטי שש שניות לסיום המועד החוקי ושלח את המשחק להארכה, 4:4. מוגרבי ואופק אלימלך, בנו של שחקן העבר של הפועל באר שבע סתיו, העלו את הרצליה ל-4:6. כשנראה היה שהעסק גמור הגיעו שני שערי בזק של ניר בראל ויהלי כגן שקבעו שוויון 6:6 בתום החלק הראשון של ההארכה. בחלק השני גיבור הרגע היה בראל, שבפעולה אישית אדירה שלח כדור מדויק מימין לפינה הרחוקה ושבר שוויון בפעם האחרונה, 6:7 בסיום. כבשו לרעננה: מאור יקותיאל 3, ניר בראל 2, דן סירקיס ויהלי כגן 1 כ”א. להרצליה: ירין מוגרבי 4, אופק אלימלך 2.

מעבר לאליפות היוקרתית והנפת הגביע, תייצג רעננה את ישראל באליפות העולם לתיכונים שתיערך ביוני הבא בליון, צרפת. הצוות המקצועי כולל את המאמן עמי וזאנה ועוזרו רועי ברקו, המאמנת המנטלית נחמה גנן ורכזת הספורט של התיכון, אליסיה כסלו. על המקהלה מנצח מנהל האקדמיה לכדורגל של תיכון אביב והפועל רעננה, צחי קלפנר, שהיה מאושר בסיום: “זה גמר התיכונים הכי מטורף ודרמטי שהיה אי פעם”, אמר. “סוף סוף הגענו לבאר וגם שתינו ממנה. החבר’ה גילו אופי מדהים ונדיר וזה מה שהביא לנו את הניצחון הדרמטי”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר