ניסו אביטן. צילום: ניר קידר
ניסו אביטן. צילום: ניר קידר

ניסו אביטן: "התרגשתי לחזור, מבחינתי הפרק של הפועל תל אביב נגמר"

ניסו אביטן סימן וי על משחק הבכורה שלו בהפועל רעננה וכעת מסתכל על המשימות הקרובות: "ברגע שנייצר נקודות, גם שאר הדברים יסתדרו". אסף צור נפרד מקורצקי: "היה לנו קצת קשה אחרי שנתיים איתו"

פורסם בתאריך: 18.12.19 13:18

הפועל רעננה זכתה למחמאות רבות על הסגירה שעצרה את המומנטום של מכבי חיפה, כמו גם על הבכורה המוצלחת של ניסו אביטן, אבל בחשבון אחרון נותרה הקבוצה מתחת לקו האדום והפער ממנו אף גדל בעקבות הניצחונות של קריית שמונה והפועל כפר סבא. התיקו המאופס היה השביעי במספר של רעננה העונה, וכשאנחנו באמצע דצמבר במאזנה עדיין אותו ניצחון ליגה בודד מול בית”ר ירושלים – הווה אומר רצף מזעזע של 12 משחקים ללא ניצחון.

"התרגשתי לחזור ואני שמח", אמר המאמן הטרי אביטן. "אנחנו יכולים לקחת הרבה מאוד דברים חיוביים מנקודה חשובה ויקרה מול קבוצת ההתקפה הכי טובה היום בישראל. הראינו שאנחנו יודעים להיות מאוד מחויבים וטקטיים ועשינו יופי של הגנה". בצד השני של המגרש, כידוע, יש הרבה פחות סיבות לאופטימיות ורעננה לא בעטה ולו כדור אחד למסגרת שערו של ג’וש כהן. "בחלק ההתקפי כמובן שאין יותר מדי ממה להיות מרוצים", הודה אביטן. "אני מניח שנצליח להביא קצת איכויות בהמשך".

על קבוצתו החדשה הוסיף המאמן: "מבחינתי הפרק של הפועל תל אביב נגמר. ברגע שאשר אלון דיבר איתי, ראינו שאנחנו מדברים באותה שפה וכולנו מבינים בדיוק מה אנחנו רוצים מעצמנו. היה חיבור טוב ויצאנו לדרך. כיף להגיע למקום חדש. אני בעיקר לומד את השחקנים ומה היו הבעיות. מצאתי חבר’ה טובים ומוכשרים וחשוב לי להגיד שמנחם קורצקי הוא לא עוד מאמן ברעננה והיה קשה להיפרד ממנו. היה חשוב לשקם את הביטחון אחרי תקופה ארוכה שהקבוצה לא ניצחה ואני מקווה שהניצחון הזה יגיע בקרוב ומהר. הדרך עוד ארוכה ואין ספק שאנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולייצר נקודות. ברגע שנעשה את זה, גם שאר הדברים יסתדרו".

מטבע הדברים, השחקן הכי עסוק במגרש היה השוער אסף צור, שהציג יכולת מצוינת בין הקורות ועצר פעם אחר פעם את הניסיונות המסוכנים של חיפה, בעיקר מרגליו של צ’ארון שרי. "אנחנו מתחת לקו האדום, כל נקודה עבורנו היא ברכה ואנחנו שמחים מבחינה הגנתית שלא ספגנו", אמר צור. "ציפינו שמכבי חיפה תלחץ, התכוננו לזה ואני שמח שעמדנו במטרה". על חילופי המאמנים הוסיף צור: "היה לנו קצת קשה אחרי שנתיים של עבודה עם מנחם, שהוא מאמן טוב ובן אדם טוב, אבל זה הכדורגל וזו הסיטואציה שנוצרה. אנחנו צריכים יחד לצאת מהמצב שנקלענו אליו. עדיין מוקדם לדבר על העבודה עם ניסו, אבל מדובר במאמן טוב ששם דגש על הפרטים הכי קטנים. אני מקווה שנצא איתו לדרך חדשה ונצבור נקודות כדי להישאר בליגה".

בשישי (13:00) תיקח רעננה אתנחתא מצרות התחתית כשתפגוש בחוץ את מכבי קריית מלאכי מליגה ב' במסגרת סיבוב ח’ בגביע המדינה. המגן ירדן כהן עדיין פצוע, בעוד הקשר אביחי ידין שולב כמחליף מול מכבי חיפה למרות שלא היה כשיר להתמודדות במאת האחוזים. עוד קודם לכן, בשלישי השבוע, ביקרה הקבוצה ביישובי עוטף עזה וקיימה אימון פתוח ופעילות ספורטיבית עם תלמידים משלושה בתי ספר במועצה האזורית אשכול. המגן מאור ג'רסי עזב את הקבוצה וחתם בהפועל ראשון לציון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר