עדי נמני. צילום: עזרא לוי
עדי נמני. צילום: עזרא לוי

חזרה לשגרה: הפועל רעננה הפסידה 3:1 להפועל תל אביב

שבוע אחרי הניצחון על באר שבע, ניסו אביטן הפסיד בקרב מול האקסית ונותר במקום האחרון בטבלה. ספירובסקי (צמד) ואלטמן כבשו לקבוצה של ניר קלינגר, יואב תומר איזן זמנית. עדי נמני הורחק בצהוב שני

פורסם בתאריך: 19.1.20 22:13

הפועל רעננה נוצחה הערב (ראשון) 3:1 על ידי הפועל תל אביב ונותרה במקום האחרון בטבלה, כשניסו אביטן לא מצליח לנקום באקסית, ממנה פוטר העונה.

בדקה ה-11 הזדמנות מצוינת לרעננה כשכרם ארשיד הכניס נהדר ליוג'ין אנסה, אבל איאד אבו עביד גלש והציל שער בטוח. הפועל תל אביב, שאירחה בנתניה בשל עונש רדיוס, כבשה בדקה ה-29. שון קלימקין הרחיק לא טוב מחוץ לרחבה, שי אייזן הוריד בחזה לסטפן ספירובסקי, שמהאוויר שלח כדור אדיר מ-22 מ' לחיבורים, 0:1. ארבע דקות להפסקה חזרה רעננה בזכות טעות של רז שלמה שניסה להחזיר לאחור. יואב תומר ניצל אותה עד תום ומפינת הרחבה בעט היטב בשמאל לפינה, 1:1 בהפסקה.

בדקה ה-65 אסף צור הדף לקורה נגיחה של אבו עביד, אבל הריבאונד נהדף היישר לעומרי אלטמן, שמ-12 מ' בעט חזק לרשת, 1:2. הלחץ בהפועל גבר משום שדקה אחר כך נאלץ אריק ינקו לנטוש בשל פציעה ועידו שרון הצעיר עלה בגיל 17 בלבד להופעת בכורה בליגת העל. רבע שעה לסיום נראה היה שספג, כשאנסה כבש מקרוב, אבל עדי נמני שלח מרפק לפניו של ספירובסקי לפני כן והשופט עידן לייבה פסל את השער והוציא לנמני צהוב שני ואדום. בדקה ה-81 סגרה הפועל תל אביב עניין כשקרן של אלטמן מצאה את הראש של ספירובסקי, שנגח את השני שלו וקבע את תוצאת הסיום, 1:3.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר