צוות השיפוט לאחר ההחלטה. צילום: הראל שורצברג
צוות השיפוט לאחר ההחלטה. צילום: הראל שורצברג

לאחר החלטת שופט שגויה: מכבי רעננה מסתבכת בתחתית

ברייס וושינגטון מאליצור נתניה קלע לאחר הבאזר, אך השופטים אישרו את הסל שהכריע את המשחק. “זה מתסכל, אבל עשינו טעויות שגרמו לנו להיכנס לסיטואציה הזאת”, הודה המאמן עופר ברקוביץ’

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:30

העונה המתסכלת של מכבי רעננה בליגה הלאומית בכדורסל נמשכה אתמול (שלישי), כאשר הקבוצה רשמה הפסד ביתי כואב לאליצור נתניה, הפסד שהגיע לאחר טעות שיפוט קשה בהתקפה האחרונה של המשחק. במצב של 73:74 לזכות הרעננים, ראשד מאדן האורח החטיא קרוב לבאזר וברייס וושינגטון הגיע לריבאונד ההתקפה וקלע. לאחר מספר שניות של התלבטות החליטו השופטים לאשר את הסל, למרות שהכדור יצא מידיו של וושינגטון לאחר שהשעון בלוח המשחק הראה על 0:0 שניות. כעסם של אנשי רעננה לא עזר, ורעננה ספגה הפסד תשיעי ב-14 משחקים. אנטינו ג'קסון סיים כקלע המוביל של רעננה עם 25 נקודות, טיילר ווידמן הוסיף 17 ואוריאל טרוצקי קלע 12. בנתניה וושינגטון סיים עם 25 נקודות.

עופר ברקוביץ' עם יאיר קרביץ במשחק מול נתניה. צילום: הראל שורצברג

עופר ברקוביץ' עם יאיר קרביץ במשחק מול נתניה. צילום: הראל שורצברג

"לי זה היה ברור על המגרש שהסל נקלע בערך שנייה אחרי הזמן, אבל זה מה יש", אמר מאמן רעננה עופר ברקוביץ'. "זה מתסכל, אבל גם מתסכל שעשינו טעויות שגרמו לנו להיכנס לסיטואציה הזאת ובזה אנחנו צריכים לטפל, אין לנו שליטה על השריקות. היה לנו את החלק שלנו בהפסד ואי אפשר להסתתר רק מאחורי ההחלטה של השופטים, למרות שהניצחון הגיע לנו אבל אנחנו תרמנו לזה בטעויות שעשינו בדקות האחרונות של המשחק".

על מצבה של הקבוצה, שנמצאת כרגע במקום העשירי אך עם מספר נקודות זהה לשתי הקבוצות שמתחתיה, אמר המאמן: "נכון להיום אנחנו קבוצת תחתית שצריכה להיאבק וסובלת מחוסר יציבות. אנחנו עדיין בשלב שאנחנו מנסים לייצב את הסגל. נעשו הרבה שינויים גם בעקבות פציעות, כל הזמן היה צריך להגיב לדברים שקורים. המטרה שלנו היא כרגע להבטיח את המקום שלנו בליגה ומשם להסתכל הלאה. מול נתניה זה היה משחק שניצחון בו היה נותן לנו אוויר, וזה לא קרה".

בקבוצה לא סיימו את הרכבת הסגל עדיין, ומחפשים עדיין חיזוק בגזרה הישראלית. ביום שלישי (19:00) תנסה רעננה להתאושש כשתתארח אצל אליצור קרית אתא מהמקום הרביעי בטבלה. "קרית אתא קבוצה שכרגע עדיפה מאיתנו", הודה ברקוביץ'. "הם עושים תוצאות טובות יותר ואנחנו צריכים לבוא לשם ולהציג יכולת טובה הרבה יותר מזו שהצגנו מול נתניה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר