עדי נמני. צילום: עזרא לוי
עדי נמני. צילום: עזרא לוי

הקבוצה החלשה בליגה: הפועל רעננה הובסה 3:0 על ידי נס ציונה

ניסו אביטן ושחקניו ירדו למקום האחרון בטבלה לאחר עוד תצוגת נפל. רז שטיין (צמד) וסאבין לילאי כבשו בחגיגה של הכתומים. המאמן עלול לסיים את תפקידו

פורסם בתאריך: 16.2.20 20:58

248 אוהדים בלבד הבהירו הערב (ראשון) עד כמה, אם בכלל, יחסרו סקציה נס ציונה והפועל רעננה לליגת העל. במשחק עצמו הוכח מי הקבוצה החלשה בליגה, כשנס ציונה דרסה את יריבתה 0:3 – כמות כיבושים הזהה לתשעת משחקיה האחרונים, החליפה מקומות עם רעננה ודחקה אותה למקום האחרון. בכך העניק ארז בלפר מתנה נאה למחליפו, ליאור זדה, וערער עוד יותר את מעמדו במעורער ממילא של ניסו אביטן.

רעננה יזמה יותר במחצית הראשונה, אבל ספגה בדקה ה-37. רז נחמיאס הציל כדור אבוד ובעט אותו היישר לידו של עדי נמני. שניר לוי הורה על פנדל וקיבל את גיבוי שופטי המסך. רז שטיין דייק בחצי גובה למרכז השער, 0:1 בהפסקה.

אביטן שלח למגרש את עידן שמש במקומו של דויד מתיאוס, אבל נס ציונה סגרה עניין בדקה ה-58. הזדמנות כתומה משולשת החלה באלעד שחף, נמשכה ביחמיר היקה והסתיימה בשטיין. אסף צור הדף מצוין את שתי הבעיטות הראשונות, אבל בהיעדר הגנה נכנע לנגיחה של השלישי, 0:2.

שטיין גם החל במהלך של השער היפה במשחק, שהובקע רבע שעה לסיום. כדור רוחב שלו משמאל המשיך בהכנה של סיהאו טוראי וסביאן לילאי האלבני שלח בלי לעצור פצצה מ-18 מ' למשקוף ופנימה וחגג באופן סמלי שער ביום הולדתו של האלבני הראשון בליגה הבכירה, ויקטור פאצ'ה. היקה כמעט נעץ מסמר נוסף כשכבר הכניע את צור, אבל הכדור הורחק ממש מן הקו. בסיום הראה לוח התוצאות 0:3 וקבע כי רעננה מחזיקה כעת ליגה שלמה על הכתפיים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר